Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Khamis, 21 Mac 2013

Pesona Kembar Yang Baru Dijumpai

Karnival NILAM peringkat Negeri Sabah untuk musim 2013
diadakan di Daerah Ranau dan bertempat di Sekolah Menengah
Mohammad Ali Ranau sekitar 18hb Mac hingga 22hb Mac 

Uniknya Karnival Nilam tahun ini..
ada peserta KEMBAR lelaki..yang
sangat cukup sifatnya, mempunyai..
selain raut wajah yang cantik..elok..
di pandang..kembar ini juga sangat
bersopan santun..

Kalau di lihat memang susah nak kenal..
mana satu yang bernama Mohd Haikal dan
mana satu Mohd Hanif....
tengok lah sama kan wajah tu..
cuma ada sedikit tingga yang satu tu..
rambut, cara style rambut apa-apalah..
sama tau..

Mereka menjadi tumpuan di Karnival NILAM ni..
semua nak ambil gambar bersama..
mereka tak boring pun..mereka layan  ja ..
sebab itu saya ada gambar mereka..
dan rupanya kita dapat kenali mana satu 
abang dan mana adik ni, kerana ada tahi lalat
dekat pipi dia yang di atas tu..


Sementara yang satu lagi ada tahi lalat kat hidung
dia..nah inilah cara kenali mereka tu
dapat dah cara..so esok saya tak
keliru lagi
mereka berusia 12 tahun.


Leo Alferedo, Aeron, Mohd Hanif dan Mohd Haikal.
@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

13 Pesona Kata Hati Mereka: