Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 15 Jun 2013

3 Item Mengujakan Selepas Diserbu

Assalamualikum semua..
Semoga hari sabtu semuanya sihat...

Pisang rebus ni aduhai masak ranum ..kalau
masa Ramadhan pastilah mencari buah pisang..
Belum ramadhan dah masak lah pula...
kena lah masak pengat pisang 
atau kek pisang atau kuih 
pisang goreng..
entah lah mana satu..


Dah kata ada tanam kacang buncis..
bila berbuah banyak lah pula..
siapa lah nak makan banyak ni..
Allah tu sangat pemurah rupanya..
di tanam 1, 2,3,4 benih..
buah sebesen besar diberinya..
makan seminggu tak habis ni..
peti ais dah penuh...
mana lah nak muatkan..
ok lah bagi kat kawan di kampung ulu..
Insha Allah..


Teruja sangat ni..
hasil tanaman sudah menjadi...
buah tomato original yang tiada 
semburan racun..baja pun trak ada lah..
cuma besih kan saja pokok-pokok
tomato..
tengoklah buah macam guli ja besarnya..
Wow! sangat berkhasiat..
nampak terus..tomato masak lemak
sambal belacan...

Weh!!! terujalah hari ini..
hari sabtu yang sangat..
menyenangkan..
Syukran ya Allah.
inilah rezeki dari MU.

@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

19 Pesona Kata Hati Mereka: