Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 16 Jun 2013

Ramadhan Semakin Dekat...

Assalamualaikum..
Sebuah bingkisan dari etuza


@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

24 Pesona Kata Hati Mereka:

Mieza Jhaa K berkata...

Semoga kita dipanjangkan umur untuk merasai Ramadhan sekali lagi..

umi alya berkata...

yalahkan.. tak lama daa

Yana Libra berkata...

insya'Allah :)

the malay male berkata...

tak sabar nak tunggu ramadhan :-)

Mizz Aiza berkata...

semoga berpeluang untuk merasai ramadhan kali ini.. aku rindu pada mu wahai ramadhan..

AiSyA LiEzA berkata...

xsabar nak smbut ramadhan :')

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalam cikgu..

selamat menanti ramadhan yg akan tiba tak lama lagi...

SELAMAT HARI BAPA..

Deq's Qienz berkata...

kejap je masa berlalu kan..lg beberapa hari je nk posa dahh..

Sweetie berkata...

Yalah Etuza, lebih kurang sebulan saja lagi.

LYAfrina berkata...

smoga kt dlm keadaan y baik & dipanjangan umur utk melalui detik ramadhan

Chic Na berkata...

semoga sempat berjumpa Ramadhan nanti.. ;)

Deqla Manjew berkata...

x lama dah ni.. selamat menyambut ramadhan al- mubarak cikgu.. ;)

Kancil 8349 berkata...

semoga dipanjangkan umur..

Tinta Lana berkata...

Ia semakin mendekati.. :)

Rasa macam masih baru je lagi laluinya, kali ini ia muncul lagi :)

Adhie Sunan Saifuddin berkata...

Salam...singgah dan follow blog ni...

❤Kamsiah❤ berkata...

Alhamdulillah...Inshaa ALLAH..bertemu lagi kita dgn bulan penuh keberkatan..

fyna berkata...

alhamdulillah. tak sabar rasanya nak menyambut ramadhan..

Solehah Shamsuddin berkata...

Solehah pn sbnrnye xsbr nk menanti Ramadhan tahun ni. Xsabar nk puasa :)

baby comel berkata...

dah terlalu dekat. moga2 sempat lah kita sempurnakan ramadhan kali ni. InsyaAllah

boni kacak berkata...

sekejap je masa berlalu kan??? wah.. memang tak terasa kita ni makin hari makin berumur..

Hanif Idrus berkata...

Tak lama nak Ramadhan..tak sabar rasanya!!

Cik Kay Jue berkata...

da nak dekat da...

caliph shuriken berkata...

semakin hampir ni...

Remy hazza berkata...

alhamdulillah...
ramadhn dtg lagi...tak sabar rasanya.......