Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Jumaat, 29 Mac 2013

Mana Satu Paling Menawan Hatimu...

Buah-buahan ini, pastinya buah2an dekat rumah,
tiap kali ada buah yang dipetik memang siap
diratah lalu dihidangkan sebegini rupa.
Biasalah cara kampung, kebetulan..
orang kadazandusun..memang inilah..
cara termudah untuk menyajikan..
buah-buahan untuk seisi keluarga memakannya.
Ada tak pesona buah-buahan ini..
Kemudian mana satu paling menawan hatimu...


@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

20 Pesona Kata Hati Mereka:

Cik Nur™ berkata...

uu..terliurnya Nur tgk buah amra tu...

Etuza Ezawarna berkata...

buah kedundung yg first kat seberang sana pun call buah kedundung ke?

Bin Muhammad berkata...

Kecur air liur melihatnya... Pelbagai rasa, masam, manis, pedas...Kalau ditambah sedikit garam dan kicap, lengkaplah perisa... hehe
Pasti skrg ni semua dah selamat dlm perut!

Jay Ar berkata...

Tak tau nak pilih, semuanya sedap........

Amin A. R berkata...

Semua buah tu saya suka..lebih2 lagi buah kedondong tu...

9n0L4 berkata...

pastinye yg ke3 tu cekgu. sedapnyeeeee. guava tu kan. :)

Chic Na berkata...

buah yg first tu nmpk menarik je. ;)

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

tiba2 kecut perut he3....lama gak x rs kedondong :)

❤Kamsiah❤ berkata...

buah kedondong tu saya suka blend,buat jus..campur dgn asam boi sikit..

Mia Liana berkata...

suka sangat dengan kedondong.... nakkk..

Herman Bagus berkata...

yang ketiga enak :)

TiranaAduka berkata...

salam
Aduh lapo la pulak singgah sini pg pg

Remy hazza berkata...

semua sedap bro...... meleleh air liur bila tgk....hu3

ZWAN SABRI berkata...

Semua tak menawan sebab saya x makan buah dengan sayur.. HAHA

itu Akhil berkata...

buah yg pertama tu mcm buah kedondong je..
kecur air liur hahah!!

ANIM berkata...

saya suka buah gambar paling atas!

Mrs Velentine berkata...

aduh terliur tengok buah2 ni..mmg febret sya ni cikgu

Nina Maslizza berkata...

kekondong..huhu

Faridzuan berkata...

Oh, sudah pasti buah kedondong! Makan pedas-pedas lagi syok! Perghh! :D

Karukord jagau berkata...

saya pilih buah kedundung :)