Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 31 Mac 2013

TERSENARAI BELOG KEGEMARAN MIEZA JHAA K..

    Dalam pencarian bloglist memang banyak kreativiti para blogger untuk mendapatkan bloglist paling digemari. Berbanding dengan saya, saya main ambil ja tanpa syarat, kalau dapat nak semua dijadikan bloglist, ialah kalau ada yang gelar tamaknya saya tak apalah, saya nak ramai kawan blog kerana ramai blogger yang baik di luar sana, apakan daya tangan tak sampai. 

Malam ini saya dikejutkan oleh Mieza Jhan K ( sila Klik )kerana blog Pesona berjaya menjadi salah satu bloglist dalam BLOG KEGEMARAN MIEZA, yang paling gembira ialah blog PESONA  sebaris pula dengan otai-otai blog yang benar2 terkenal di Malaysia seperti Blogger Ben Ashaari, FizGraphic, hanif Idrus, Remmy Hazza,blog Mak Dara, Boni Kacak, Hasrulhassan, fatin Liyana, Blog Mieza Jhaa K,kroleZONE, Miz Rizhani, Relaxs Minda, aini Zakaria, Lynn Munir, Zinnia ZA,Seneorita Baharin, Fuh.My,koshikuyanie Empty Diary,Pensel Buruk, Blog 5B dan Bila Jemariku Menari. Kejayaan ini bukanlah besar sangat tetapi, rasa bahagia kerana dalam blog kegemaran Mieza Jhaa K blog Pesona bagaikan sebuah team bersama blogger-blogger terkenal itu. Bayangkan kononnya ada pertemuan semua blogger dalam bloglist milik Mieza Jhaa, pastilah kan saya terjumpa ramai otai blog tu.

Untuk Mieza Jhaa K..terima kasih saya ucapkan dengan ikhlas hati, walaupun saya tak berjaya 100% menjawab teka teki di blog Mieza tetapi Mieza tetap berikan peluang, saya harus menghargainya..kerana blog Pesona disenaraikan hasil dari penapisan berdasarkan teka teki yang diberi. Jika saya tidak mengikuti segmen teka teki itu pasti tak akan tersenarai.Sesiapa yang hendak lihat teka teki sila klik ini Mieza Jhaa K

Mieza Jhaa K.. @_@

 terima kasih Mieza Jhaa K
Akan cuba terjah selalu..
Akan membaca entry baru anda
Akan saling menyokong dan 
Semoga kita sesama blogger Muslim Muslimah
Diberi rahmat oleh Allah.
Insha Allah.

@hakcipta etuza


Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

12 Pesona Kata Hati Mereka:

iha berkata...

Kak Mieza memang antara blogger yang terbaik.. :)

Aan Shared berkata...

blog bagus..

Kamsiah yusoff berkata...

MMG TERASA SERONOK BILA DIHARGAI BEGITU,KAN..

Delima Zamrud berkata...

Tahniah gumbira nyer dia kan :)

Unknown berkata...

Assalamualaikum... Saya sungguh terharu..terima kasih sudi bikin sebuah entry untuk menyatakan rasa terima kasih..amat2 menghargainya.. Salam ukhwah.. :)

Mrs Velentine berkata...

tahniah..sebaris blogger popular tue

Si Matatajam berkata...

Wah! Makin femes la blog cikgu lps ni

Bin Muhammad berkata...

Salam,
Tahniah buat saudara! Blog saya xfemes. Masih terlalu baru. Blog saudara lebih senior dan memang selayaknya sebaris dgn blogger femes.
Terima kasih Etuza, sokongan dari anda amat2 saya hargai :)

9n0L4 berkata...

mcm pernah dgr je blogger ni. :)

Unknown berkata...

blog cikgu penuh informasi..pasti ramai yg suka!

Nurul Says berkata...

tahniah cikgu!!

Abang Karu berkata...

wah...! tahniah cikgu....