Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Jumaat, 29 Mac 2013

Kerjasama Membuahkan Hasil Yang Baik

Kenangan Mohd Ismat Afif...kekal di ingatan..
firstly..
Menerima peralatan kem dan menerima arahan..


Perbincangan antara kawan sangat wajib, tidak boleh
tak dengar pendapat orang lain..


Memberi peluang kepada orang lain bersuara dan membuat
kerja yang patut..bukan asyik penting diri ..


Tengok siap dah kem sempurna dan siap dihuni..
siap ..jemput masuk kem..

Inilah hasilan apabila kerjasama itu dibina
dibina dari rantai pendapat, idea dan kerja berkumpulan..
bye2 ...izinkan kami masuk dalam kem..

Baju merah Yahya
Baju oren Ismat Afif  ( anak ke 5 etuza )
Baju jalur putih coklat Leon
Imbasan Perkehamahan tahun 2011
@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

13 Pesona Kata Hati Mereka:

Cik Nur™ berkata...

apa yang penting, kerja sama.. :)

Farah Waheda Wahid berkata...

apa yang penting kerjasama kan? ^_^

❤Kamsiah❤ berkata...

bak kata wonderpets...apa yg pentingggg...kerjasamaaa...

Ibu Lala berkata...

dalam setiap perkara kerjasama adalah penting.

Bin Muhammad berkata...

Seperti kata2 Wonderpet, "Apa yang penting...Kerjasama" hehe... Betullah tu.

Deqla Manjew berkata...

sbb tu la wonder pets pun selalu ckp, apa yg penting kejesama.. hihi

IntaNBerliaN berkata...

betoi tu.. kerjasama mmg penting kan.. meringankan tugas :-)

Herman Bagus berkata...

benar, maaf jarang kunjung karena koneksi lelet

9n0L4 berkata...

rindu nak camping ke cekgu. hehe. ade imbasan semule ni. :)

TiranaAduka berkata...

jemput join'kertas soalan bahasa jawa' di tempat ta.jika berkelapangan.terima kasih

Remy hazza berkata...

best nya bercamping...... yg penting sesama tolong menolong....

Mrs Velentine berkata...

kerjasama tu epenting.dalam memasng khemah kalau tak satu hati mmg x jadi

Faridzuan berkata...

Saya memang tak pernah camping kat luar. Saya hanya pernah camping olok-olok di belakang rumah saya sendiri, hehehe. ;D