Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Selasa, 19 Ogos 2014

Mohon Memohon Maaf - Sungguh-Sungguh Memohon Maaf


Saya insan biasa...biasa biasa saja..
Banyak perkara blog saya masih tak tahu..
Pun asas berbelog itu alhamdulillah ada lah sikit..

Hari ini ada setting lari dalam blog saya
Blog Tema Pesona pada header
Tetapi sebenarnya tak ada pesona pun blog saya ni
Saja tampal pesona tu..
Sebab saya ibaratkan kehidupan ini 
Penuh dengan warna warni
Pahit dan manis..

Wahai teman bloggers ..
Sebenarnya pilu hatiku rawan sekali..
Apabila setiap kali saya 
Mahu tulis pada ruang ulasan atau komen
pada blog saya ni ..saya seolah 
dihalang langsung tak boleh komen..

Saya begitu hiba bia saya mendapati
Dalam Dashboard setting saya
perkataan ULASAN itu tidak ada..
Dan kemudian item seperti GAMBARAN KESELURUHAN
STATISTIK, KEMPEN dan yang lain tidak ada
baru berlaku..
Saya keliru sangat..
Saya tidak faham bagaimana hendak
mencari item item itu.

Teman bloggersku..tanpa komen
dalam ruangan blog saya ni
umpama ada cacat cela sesebuah blog.

Adakah yang sudi membantu etuza.
Maklumlah saya sayang sangat blog saya ini.

Kepada pihak pentadbir geogle saya mohon 
terima kasih selama ini atas bantuan
capaian yang diberi.

Sudi kah tolong ...

Hakcipta@etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

0 Pesona Kata Hati Mereka: