Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 9 Ogos 2014

Hantaran Pertunangan Yang Menjana Duit Masuk. Bijak Berbelanja

Kalau nak tahu pertunganan ini berlangsung antara Salman Wahamin dengan Rahsiana Rashmarwi, iaitu pihak lelaki dari Kg. Penagatan laut dan pihak perempuan dari Kg. Limbawan Keningau. Isteri saya sebenarnya sekampung dengan pihak lelaki ini, saya juga merupakan sekampung pula dengan bapa kepada pihak lelaki. Dipendekkan cerita kami semua saling mengenali. maklumlah sekampung.
Apa uniknya pertunangan ini? Di kampung sebagai orang Islam adat atau proses bertunang juga berlaku, iaitu :- 1. kena merisik, merisik untuk tengok keadaan pihak perempuan. 2. Masuk meminang dan dalam majlis pertunangan itu harus ada cincin dan perbincangan hantaran perbelanjaan kahwin. Dah selesai menetapkan tarikh pula bial kejadiannya bila akad nikah kan. Dalam pada itu budaya bekerjasama juga berlaku sepanjang proses dan tempoh perkahwinan. Cuma zaman sekarang semua dah moden..konopi hingga 4 set tu dah biasa bukanlah lagi khema kahwin guan bambu dan bagainya.


Apa unik pertunangan Salman & Rahsiana ini!
Ha..ni nak bagi tahu hantaran perkahwinan mereka
berasaskan PRODUK ELKEN seperti:-
Kek Amond
Kek Butter Kacang
Kurma
dan Biskut Spirulina serta
Biskut IG6.

Lepas tu dibalut dengan pesona warna pink purple serta putih.
cantik dan amat mempersona.

Bijak lah pasangan ini apabila dengan pembelian
produk ELKEN ada duit masuk bank.
maknanya mereka bertindak tidak mengabukan
duit. Inilah cara berbelanja dengan bijak.
Biasa kita dengar duit dibelanjakan untung
pakai makan minum tapi haram sesen duit
pun tidak ada kembali ke rumah.
TAPI membeli produk ELKEN ada duit kembali masuk
bank. Online terus ke bank anda.
BIJAK memang BIJAK.

Selamat bertunang kepada mereka berdua.




 Hakcipta@etuza



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

5 Pesona Kata Hati Mereka: