Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 17 Mac 2013

Pengiring Untuk 4 Hari 3 Malam



Lamanya menjadi pengiring, agaknya apa jadi kalau begitu lama menjadi pengiring sepasang pengantin baru. Agaknya belum masuk hari ke tiga dah kena sepak dengan siku atau pun paling tidak pengantin tu tak akan tengok langsung muka kita yang sudah bersusah payah mengapit mengiring langkah dia ke pelamin yang indah. Apapun apakan daya kena juga lah saya menjadi pengiring mereka ni. Nak marah ke apa-apa lah saya tak kisah asalkan saya menjalankan tanggungjawab sebagai pengiring dengan penuh jujur dan ikhlas. Cuma sebagai pengiring saya dah bingung tempat peraduan saya semestinya bersama mereka kah atau pun dibenarkan bersama-sama. Kalau difikirkan sangat perlu juga tempat tidur sebagai pengiring. Sebabnya lama sangatlah mengiring selama 4 hari 3 malam. Penat ...tak.

Usah tertipu ya, saya bukan mengiring mengapit pengantinlah. Saya hanya menjadi seorang pengiring kepada 8 peserta pelajar mewakili Zon Pedalaman Sabah ke KARNIVAL NILAM PERINGKAT NEGERI SABAH yang berlangsung di Daerah Ranau, Sabah pada 18hb Mac  hingga 22hb Mac 2013.Ni yang tengah fikir ni..kos perbelanjaan perjalanan tiada masalah, tapi penginapan kena cari sendiri lah pula. Sementara peserta mestilah mereka ditempatkan ke asrama di tempat pertandingan itu. Kepada teman blogger doakan perjalanan kami ke Ranau dan ke pertandingan itu lancar, selamat tiba dan merai kemenangan dan kemudian selamat kembali ke pangkuan keluarga masing-masing pada 22hb Mac 2013. Happy day to all.
@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

23 Pesona Kata Hati Mereka: