Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 28 Oktober 2012

Tolonglah Baca Agar Ada Kedamaian Pesona Blog

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Mohon Etuza Dimaafkan
Halalkan Kata2 Etuza Dalam Ruang Drop Komen.
Please Mohon Maaf!
Sambil2 membaca kalau jumpa laman maya
klik2lah follow pasti mereka follow balik ya.
TQ3x
Gambar ini tanda Etuza benar2 memohon maaf 
khasnya ( GFS ~ Group)

     Seandainya ada rakan blogger yang kritik etuza atau laman Pesona Blog ini, etuza tak kisah. Etuza terima dengan rasa terbuka. Kepada yang ada follow blog etuza ini, etuza nak ucapkan banyak2 terima kasih. Kehadiran anda mewarnakan maya Pesona Etuza Warna-Warna Kehidupan. Tanpa kehadiran anda semua, rasanya blog Pesona ada kekurangan dan mungkin perlu undur diri di arena blog ini. Tetapi hari ini etuza nak ucapkan KESYUKURAN  pada ILAHI kerana ada juga yang datang terjah dan membaca di laman Pesona. Sudah pastilah GFS yang etuza sertai itu.
Entry kali ini satu luahan dari lubuk hati bahawa RASANYA ETUZA  PERLU MEMOHON MAAF. Sebab sikap etuza memang macam itu, selalu nak meminta maaf jika ada keperluannya. Dalam dunia maya, kita berbicara menerusi pena internet. Bisu pada suara dari mulut tetapi menyatakan dan menzahirkan rasa hati melalui hujung jejari kita. Lalu terukirlah KIASAN kata yang mengandung berbagai info menghubung kemanusiaan sesama.
klik
1Blog 1 Informasi
Entry kali ini satu luahan dari lubuk hati bahawa RASANYA ETUZA PERLU MEMOHON MAAF.Etuza perhatikan ada pemilik blog yang mula MENUTUP PINTU lamannya dari terjah atau dari KLIK etuza, etuza nak balas kunjungan dan nak drop komen tetapi TIDAK DIBENARKAN selain menarik diri dalam ruang follower. Ya..semua blogger berhak membuat sebegitu, kuncilah jika itu yang dirasakan selesa. Pilihlah siapa saja rakan blog yang kita mahu asalkan blog yang tidak disukai tidak akan muncul di sebelah blog kita. Etuza boleh bila2 masa saja nak buat macam itu, tetapi itu buka menselesakan etuza. Etuza suka merayau secara berhemah. Iya terserah kepada mereka menyukai laman etuza asalkan etuza tak mengganggu kehidupan teman2 blogger.Ambilah manfaat jika ada di laman Pesona tetapi tolong kritik jika ada kata2 melampau batas kemanusiaan di laman etuza.
Kepada GFS etuza akui kurang turut serta dalam banyak aktiviti. Dan etuza tak pernah berjanji secara 100% nak aktif sehingga lupa pada banyak perkara yang REALITI kehidupan di hadapan kita, cuma nak jalinkan ukuhuwa maya, datang membaca info2 di laman maya dengan harapan mendapat manfaat sementalahan di rumah di tempat kerja dan di mana2 banyak rutin harian kita yang juga menuntut untuk kita kerjakan. Hak menceri rezeki tetap kita jalankan seperti biasa sudah pasti itu sedia maklum untuk kita. Maka kerana REALITI kehidupan yang ada di hadapan itu adanya KEKANGAN terjah atau melawat blog kawan2 di GFS dan di bloglist etuza yang lainnya ( Mohon Maafkan ). Mohon sangat2 agar etuza dimaafkan ya. Cuma nak bagitahu pasti akan terjah dan drop komen etuza tetapi mungkin lambat sahaja.Ikut masa yang amat2 mencemburui kita.
Salam ingatan dan maafkan etuza. Harap ada yang dapat memaafkan etuza. Dan tidak salah kita memohon maaf ya.
klik

Sekian 
Luahan rasa
Etuza.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

19 Pesona Kata Hati Mereka: