Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 28 Oktober 2012

Tolonglah Baca Agar Ada Kedamaian Pesona Blog

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Mohon Etuza Dimaafkan
Halalkan Kata2 Etuza Dalam Ruang Drop Komen.
Please Mohon Maaf!
Sambil2 membaca kalau jumpa laman maya
klik2lah follow pasti mereka follow balik ya.
TQ3x
Gambar ini tanda Etuza benar2 memohon maaf 
khasnya ( GFS ~ Group)

     Seandainya ada rakan blogger yang kritik etuza atau laman Pesona Blog ini, etuza tak kisah. Etuza terima dengan rasa terbuka. Kepada yang ada follow blog etuza ini, etuza nak ucapkan banyak2 terima kasih. Kehadiran anda mewarnakan maya Pesona Etuza Warna-Warna Kehidupan. Tanpa kehadiran anda semua, rasanya blog Pesona ada kekurangan dan mungkin perlu undur diri di arena blog ini. Tetapi hari ini etuza nak ucapkan KESYUKURAN  pada ILAHI kerana ada juga yang datang terjah dan membaca di laman Pesona. Sudah pastilah GFS yang etuza sertai itu.
Entry kali ini satu luahan dari lubuk hati bahawa RASANYA ETUZA  PERLU MEMOHON MAAF. Sebab sikap etuza memang macam itu, selalu nak meminta maaf jika ada keperluannya. Dalam dunia maya, kita berbicara menerusi pena internet. Bisu pada suara dari mulut tetapi menyatakan dan menzahirkan rasa hati melalui hujung jejari kita. Lalu terukirlah KIASAN kata yang mengandung berbagai info menghubung kemanusiaan sesama.
klik
1Blog 1 Informasi
Entry kali ini satu luahan dari lubuk hati bahawa RASANYA ETUZA PERLU MEMOHON MAAF.Etuza perhatikan ada pemilik blog yang mula MENUTUP PINTU lamannya dari terjah atau dari KLIK etuza, etuza nak balas kunjungan dan nak drop komen tetapi TIDAK DIBENARKAN selain menarik diri dalam ruang follower. Ya..semua blogger berhak membuat sebegitu, kuncilah jika itu yang dirasakan selesa. Pilihlah siapa saja rakan blog yang kita mahu asalkan blog yang tidak disukai tidak akan muncul di sebelah blog kita. Etuza boleh bila2 masa saja nak buat macam itu, tetapi itu buka menselesakan etuza. Etuza suka merayau secara berhemah. Iya terserah kepada mereka menyukai laman etuza asalkan etuza tak mengganggu kehidupan teman2 blogger.Ambilah manfaat jika ada di laman Pesona tetapi tolong kritik jika ada kata2 melampau batas kemanusiaan di laman etuza.
Kepada GFS etuza akui kurang turut serta dalam banyak aktiviti. Dan etuza tak pernah berjanji secara 100% nak aktif sehingga lupa pada banyak perkara yang REALITI kehidupan di hadapan kita, cuma nak jalinkan ukuhuwa maya, datang membaca info2 di laman maya dengan harapan mendapat manfaat sementalahan di rumah di tempat kerja dan di mana2 banyak rutin harian kita yang juga menuntut untuk kita kerjakan. Hak menceri rezeki tetap kita jalankan seperti biasa sudah pasti itu sedia maklum untuk kita. Maka kerana REALITI kehidupan yang ada di hadapan itu adanya KEKANGAN terjah atau melawat blog kawan2 di GFS dan di bloglist etuza yang lainnya ( Mohon Maafkan ). Mohon sangat2 agar etuza dimaafkan ya. Cuma nak bagitahu pasti akan terjah dan drop komen etuza tetapi mungkin lambat sahaja.Ikut masa yang amat2 mencemburui kita.
Salam ingatan dan maafkan etuza. Harap ada yang dapat memaafkan etuza. Dan tidak salah kita memohon maaf ya.
klik

Sekian 
Luahan rasa
Etuza.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

19 Pesona Kata Hati Mereka:

Unknown berkata...

^_^...senang sekali singgah blog hijau ini....

Arina Shamsul berkata...

amalan meminta maaf itu adalah amalan yang mulia cikgu :)sebab kadang2 kita tidak sedar pun dimana kesilapan kita.

tidak apa cikgu :) kami faham situsi dan tanggugjawab cikgu :) dahulukan mana yang perlu.:)

Si Matatajam berkata...

Kalau kemaafan tu yang dapat legakan hati cikgu, M sedia maafkan walau cikgu x dak salah apapun ngan M..kita sesama rakan blogger ni kena saling memahami.. Kita berblogging ni pun aktiviti tambahan dalam hidup kita kan..jadi sebagai insan yg mempunyai pelbagai tanggungjawab yg perlu dilaksanakan pastinya kita kena selesaikan kewajipan tu dulu sebelum yg lain2...so Happy blogging Cikgu Etuza....Jgn biar rasa bersalah tu menghantui perasaan anda...

kinara kinatara berkata...

huhu..kina jugak mintak maaf jika ada ketelanjuran kata2...harap di maafkan:)

huhu:)

THE AUTHOR berkata...

Jadi seorang blogger ini harus sentiasa terbuka menerima komen samada pujian atau kritikan.
Tak per cikgu.....cikgu dah minta maaf itu terpulang pada empunya diri.
Bila berurusan sesama manusia inilah pro dan kontranya..kikikiki.

Miss N™ berkata...

Assalam..cikgu, xde buat apa2 silap pun.. dan cikgu jgnlah risau, sebab ahli2 lain sgt memahami situasi cikgu dan rakan2 GSF yg lain...

JR berkata...

BERILAH KEMAAFAN ITU

Berilah kemaafan itu
Lepaskan segala belenggu
Tanpa berpaling lagi
Pada dendam dan amarah diri

Berilah senyuman itu
Ikatkan dengan doa yang suci
Pada salam yang terhulur
Pasti jiwamu kan terhibur

Berilah hati itu
Bebaskan segala yang terbuku
Tanpa diguris duka
Pastikan dia bahagia

Berilah apa yang dipinta
Dengan apa yang kau ada
Pasti Tuhan menilainya
Diberi kelapangan jiwa!

(Sajak ini drpd Ustaz Pahrol Mohd Juoi, saya kongsikan kerana saya suka apa yg tersirat di dalamnya)

Unknown berkata...

Subahanallh..tengoklah kata2 semangat mereka ini, indah bunga bahasa. JR tq so much..cantik sajak tu, MA, Hanif, mia, cik nur, SMT dan KK anda sangat2 sporting. Betul ada blog yang selalu etuza klik nak tengok infonya kini etuza tak boleh lagi masuk. etuza tak salahkan sesiapa..kerana itu hak kita.

Cuma jikalaulah semua nak tutup pintu blog dari etuza klik..alamak sunyilah rasanya..tak berseri warna laman Pesona ini. So etuza memerlukan teman maya ya..salam sobat

Unknown berkata...

bagus tindakan cikgu memohon maaf..tp bg kami ahli GSF, cikgu xde salah apapun..betul kata nur, kami memahami situasi cikgu dan rkn2 lain...don't worry yer cikgu.. :)

Mrs Velentine berkata...

salam aidiladha...nda apa cikgu..faham dengan tugas cikgu...memandai bagi sya jika cikgu menjenguk blog sya walaupun bukan selalu....

Deq's Qienz berkata...

:) xperlu kata apa² :)

dya nasir berkata...

dya pun nk minta maaf jika ada tersalah ckp.. kami faham situasi cikgu..cikgu selesai kan yang penting baru singgah melawat kami..:)

Abang Karu berkata...

alamak...saya tak pandai la nk bersajak mcm tu...hehhee

saya pun minta maaf la cikgu sebab blog saya tu byk citer acah mak labu je heheheee

Unknown berkata...

...) KJ tapi blog anda tetap menjadi klik2 utama saya. Kalau tak klik tak sah heheh..ok ja entry2 KJ walaupun ada tercuit nak ketawa..

Tanpa Nama berkata...

x mampu nk puaskan hati semua orang kan

9n0L4 berkata...

skrg ni sibuk nak abis skolah kan cekgu. baaaanyak keje kene setelkan. :)

lelamaisara berkata...

tak ada salah pon cikgu...kite pon sedia maklum,semua orang ada tugas masing2 kan...:),jadi jgn risau....

dieyna berkata...

Masing2 ader tanggungjawab.. bukn semua leh luangkn masa.. yang penting ada juga kunjungan kita sekli sekala... sy masih lg singgah sini cuma kdg kala xmeninggalkan jejak.. hehe

Unknown berkata...

sikap saling bermaafan penting untuk mengekalkan keharmonian hidup