Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Isnin, 12 Mac 2012

Malu bertanya sesat jalan,sudah bertanya masih ada masalah..



Senyum tersipu-sipu, tapi saya 
tidak malu bertanya lagi, dimana
kah jawapan pada masalah Pesona 
EWWK. 

Saya sudah klik semua ruang bulat dalam butiran setting / tetapan ulasan di bahagian papan pemuka blog Pesona EWWK. Sudah usahakan agar tukar ke bahasa Inggeris untuk melihat persamaan perkataan tetapi nampaknya memang tidak dapat menyelesaikan masalah kerumitan membuat drop ulasan dengan mudah ke ruang ulasan di laman saya ( Pesona EWWK).
Saya perhatikan masih ada dua perkataan WORD VERIFICATION FOR COMMENTS  yang perlu di tulis untuk masuk ke ruang ulasan yang akan keluar ke tetingkap pop timbul selepas disahkan. Mungkinkah sesetengah blog tamplate tidak benarkan agar tiada paparan perkataan tersebut atau adakah masih ada tempat-tempat tertentu yang saya tidak tahu maka kerumitan ini berlaku. Jujur saya katakan bahawa memang best dan sangat senang membuat ulasan apabila tiada perkataan pengesahan itu. Mohon maaf jika perkara semudah ini saya tidak berjaya menyelesaikannya.

Adakah pada pada ruang ini yag perlu di pilih. Tetapi masih juga ada perkataan tu.
Tolong ajarkan pada kiranya ada yang sudi memberi ilmu.
Penyederhanaan Ulasan ?
 
 
 



Ulasan
Lokasi Ulasan ?
Siapa yang boleh mengulas? 
 
 
 
Penyederhanaan Ulasan ?
 
 
 

Permintaan penyederhanaan e-mel untuk
Tunjukkan Pautan Balik ?
Mesej Borang Ulasan

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

15 Pesona Kata Hati Mereka: