Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 15 Oktober 2011

SyrgaMU - Ungu



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




( masjid di Kg Manggis di Menumbuk Sabah)

Segala yg ada dalam hidupku
Ku sadari semua milikMu
Kuhanya hambaMu yg berlumur dosa
Tunjukkan aku jalan lurusMu
Untuk menggapai syurgamu
Terangiku dalam setiap 
Langkah hidupku
Kerana ku tahu hanya Kau Tuhanku

Allahhu akhbar Allah maha besar
Ku memujaMu di setiap waktu
Hanyalah padaMu tempatku berteduh
Ku memohon redha dan ampunanMu

Tunjukkan aku jalan lurusMu
Untuk menggapai syurgamu
Terangiku dalam setiap 
Langkah hidupku
Kerana ku tahu hanya Kau Tuhanku

Allahhu akhbar Allah maha besar
Ku memujaMu di setiap waktu
Hanyalah padaMu tempatku berteduh
Ku memohon redha dan ampunanMu
Allahhu akhbar Allah maha besar
Ku memujaMu di setiap waktu
Hanyalah padaMu tempatku berteduh
Ku memohon redha dan ampunanMu
Hooo hooo...

" Doaku pagi Sabtu 15hb Okt 11"

Tuhanku..aku hambaMu yang lemah, tiap langkah kaki dan tiap nafas juga denyut nadiku, adalah rahmatMu yang ku pinjam selagi aku Kau perlukan di BumiMu ini. Ya Allah ku mohon ampunan dariMu, ku mohon redahi tiap kata bicaraku, ku mohon padaMu ya Allah jangan aku menyakiti orang lain. Kerana aku tahu sebenar-benarnya azabMu teramat pedih atas balasan kepadaku kiranya aku berlumur dosa-dosa. Ya Allah tunjukilah aku jalan lurus terangilah tiap langkah hidupku. Bak kata sikap dan kata-kata tanpa sedar ada insan lain tersinggung dan merasa sakit melihat gayaku, sungguh ya Allah aku hambaMu yang tidak sempurna, ku mohon perelokkan sikapku dan tolonglah jagai mulutku dari mengatakan sesuatu yang tidak berfaedah lalu ada insan lain merasa tidak senang. Dan semua rezki yang ada ku miliki adalah sumber dariMu jua. 
Amin ya rabbal alamin.

                     



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

5 Pesona Kata Hati Mereka:

TcRaiN berkata...

Amin... Moga doa dimakbulkan-NYA. Tapi hari ini 15 Okt...,di tempat sia masih lagi hari Sabtu...Ngeheee...

Unknown berkata...

Amin..hehehe terkejut..hbaln ingat salah tadi haha...lucu.

Unknown berkata...

Wakakakakkkk....ahad pula terlebih ni.betui2 lah lucu kan..hahahah!

mbb berkata...

masya Allah..amiin...mohon doanya juga uncle...

Unknown berkata...

Amin..moga Mas beroleh kejayaan di masa depan. InsyaAllah Dia takkan sia2kan hambaNya yang beriman. Terbaik ya..