Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Rabu, 10 Februari 2010

Di mana teman-temanku ketika di sekolah dahulu..ingin rasanya bertanya khabarmu?

Hehe! NOV 2009
2008

Salam sejahtera.

Terlalu lama tidak menemui atau bersua muka dengan kawan-kawan semasa di sekolah menengah dahulu. Terasa ingin tahu situasi mereka, apa khabar mereka dan mereka bekerja di sektor mana.
Pada Ogos 2009 laman etuzaWarnaKehidupan terbina atas dasar minat saya dan menariknya blog apabila kita boleh buat catatan yang kita suka. Facebook rasanya baru sekitar Desimber 2009 saya linkkan dalam laman saya etuza itu. Masih baru.
Dulu dalam benak ini, memang ada pertanyaan dan ingin menegtahui di manakah teman-temanku semasa di sekolah menengah dahulu. Dulu saya ingat saya ini, agak pemalu terutama dalam bab berkawan dengan kaum Hawa. Apabila saya berkerjaya rasanya mudah dan bagus juga berkawan dengan pihak wanita. Mungkin time sekolah dahulu saya agak pentingkan pelajaran atau study saya, maka waktu itu pergaulan saya dengan pelajar perempuan agak terbatas. Hehe! ada juga kawan-kawan bawa dating, nak kenalkan dengan teman-teman mereka, tapi saya sopan menolak. Kata hati belum waktunya.

Bila ada blog dan facebook terasa ada hati hendak mengesan mereka. Ada saya cuba klik nama-nama mereka tetapi sukar dikesan. Kemungkinan mereka tidak ada maklumat dalam facebook. Sepanjang berblog dan facebook adalah rakan-rakan sekolah dahulu menegur sapa. Yang paling akrab dengan saya rasanya berada di Kota Kinabalu. Entah- entah di Keningau saja sayapun tidak tahu.

Kalau dapat hubung dan bertanya khabar dengan orang-orang ini alangkah gembiranya saya. Sekadar tahu mereka di manapun cukuplah bagiku. Inilah rakan-rakan sekolah yang saya hendak ketahui khabar mereka.

Teman sekolah di SFX Keningau
* Falvian Yong
* Romzi Daman
*Velintina Pilin
*Abdul Rahman
*Severinus Saimon
*Dora
*Fiona Fung
*Helen Nagadad
*Vikma Khan
*Emma
*Wilis Sanadon
*Fedelis
*Dympna Edward ( orang Tambunan)
*Taufik Talib
*Marius Kihing
*Elverina Nulantan

Rakan sekolah di SM. Gunsanad Keningau
* Malik
* Asri Rahmat
*Halim
*Abdul Rahman
*Evelyn Wong
*Sabar Lee
*Joulis

Di Maktab Perguruan Keningau
*Kalsum Lazim
* Azmi
*Kamil Salleh
* Nurasikan Mohd Yasin
*Saniah Ismail
* Masniah Osman
*Ebil
*Halim
*Nismah Jahilu
*Doroty Ngilo
*Chong Ming Fat ( Orang Tenom)
*Kadim Hasan ( sama -sama masuk UMS )
*Herman
*Rosdi Doilin ( Penghulu kelas)
*Dahlia Dangan
*Khadijah
( yang lain tak ingat nama daa..hehe!)

Teman guru zaman bujang paling akrab
* Densius @ Hafiz bin Agu ( di Kota Kinabalu)
* Kamil Salleh ( Kg. Bayangan, Keningau)

Time study di UMS Kota Kinabalu
* Wajimin Majanap ( Keningau)
* Hamzah Amat ( orang Kundasang Ranau)

Harap-harap adalah mereka terbaca catatan ini, bolehlah hubung saya dengan bertanya khabar di Facebook dalam laman etuza. Klik sahaja.

Terima kasih










Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

0 Pesona Kata Hati Mereka: