Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 19 Disember 2009

Special for all & jalan-jalan cari makan family etuza (

Asalamualikum semua.

Entri kali ini ialah jalan-jalan cari makan dari keluarga etuza. Harap anda semua pada masa tertentu luangkanlah masa bersama anak-anak makan di luar. Beri mereka sesuatu yang baru. Bagaimanapun memasak special di rumah lagilah hebat,kurang membazir. Etuza sekadar berkongsi saja. Ketahuilah bahawa:-

"SETIAP ANAK DILAHIRKAN DALAM KEADAAN FITRAH. IBUBAPANYALAH YANG MENJADIKANNYA YAHUDI, NASRANI ATAU MAJUSI"

Inilah memori kami jalan-jalan cari makan
ha! tengoklah terliur juga kan. hehe! biasa ja..
Sesi makan bersama my love irfan, time cuti ni
oh! ini di Restoran Honey Keningau.
Kantin Kompleks Sukan Keningau, best! lengang
Cari makan di hotel juta blok meranti, adui
senyum tanda happy tau! ala blurlah pula...

Ini di rumah saudara Johari Laji di taman Jutaya
Keningau

Sesi mencari jam, ini bukan cari makan tau!

Ha! ini makan kat mana? oh kami makan di
Restoran One Borneo Kota Kinabalu( jauhnya jalan2
cari makan!)

Alamak! aliya pis lagi, nasi petaya dah hidang tu!
ini di restoran ngau chap pula tau! hehe!

Sesi santap makanan di Restoran Sri Keningau
bersama anak-anak etuza

Menjamu selera di majlis perkahwinan, memeng
lumayan banyak lauk! tapi 2 , 3 jenis lauk ja di
ambil hehe!

Aik kontrol macho ke mal, mustaqim nampak
macam sedih ja..sila jamu selera!

Nasi ayam juadah kegemaran aliya, aik makanpun
sempat pis! ( baju merah tu cam kenal ja hehe!)

Hai tunggu apa tu, ada lagi ke lauk nak ditunggu?
kakak, azie & afif ( candid photo etuza)
Di Sri Keningau.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

5 Pesona Kata Hati Mereka: