Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Khamis, 17 Disember 2009

Projek etuza semasa cuti 2009 masih belum siap


asalamualaikum dan salam sejahtra.
saya perkenalkan saya adalah Mohd ismat afif anak ke lima keluarga etuza yang berumur sembilan tahun dan baru berkhatan hehe! . Entri ini dibuat oleh saya sendiri, kerana ibu dan bapa saya pergi ke hospital untuk rawatan adik saya ibnu mustakim.
inilah gambar bapa saya dibelakang gambar bapa itu ada projek. Projek tersebut belum lagi siap dan kami berharap agar projek ini akan memberi manafaat kepada kami sekeluarga. Sekian terima kasih...
( alamak rupanya pandai juga afif masukkan entri baru ini, ini adalah pesan saya kepada afif sebelum bertolak ke Pekan Keningau pada jam 8.00 ebih pagi hari ini. Apapun tahniah afif sudah boleh susun kata-kata, rupanya dia boleh muat turunkan gambar. Saya saja bagi dia tugas kerana masih dalam proses penyembuhan berkhatan)

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

3 Pesona Kata Hati Mereka: