Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Khamis, 17 Disember 2009

Projek etuza semasa cuti 2009 masih belum siap


asalamualaikum dan salam sejahtra.
saya perkenalkan saya adalah Mohd ismat afif anak ke lima keluarga etuza yang berumur sembilan tahun dan baru berkhatan hehe! . Entri ini dibuat oleh saya sendiri, kerana ibu dan bapa saya pergi ke hospital untuk rawatan adik saya ibnu mustakim.
inilah gambar bapa saya dibelakang gambar bapa itu ada projek. Projek tersebut belum lagi siap dan kami berharap agar projek ini akan memberi manafaat kepada kami sekeluarga. Sekian terima kasih...
( alamak rupanya pandai juga afif masukkan entri baru ini, ini adalah pesan saya kepada afif sebelum bertolak ke Pekan Keningau pada jam 8.00 ebih pagi hari ini. Apapun tahniah afif sudah boleh susun kata-kata, rupanya dia boleh muat turunkan gambar. Saya saja bagi dia tugas kerana masih dalam proses penyembuhan berkhatan)

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

1 Pesona Kata Hati Mereka:

Unknown berkata...

Salam sejahtera Choy!
Yup! inilah gambar the lates saya. Bulat ke apa!
Ok anak saya juga yang ambil, macam kaburlah Choy!. Itu andaian saja Choy! kita yang punya diri serba kekurangan, rezeki yang ada kita harus syukuri, semua yang kita makan itu, yang kita dapat setiap hari baik makanan atau wang dan tempat tinggal adalah rezeki dari yang maha Kuasa.
Apapun Choy! thank a lot, Choy! sabar dan tetap melawat laman etuzaWarnaKehidupan. Semoga Choy! terus ceria dan sihat ya. Carilah kebahagiaan selagi ada peluang ya. Usah sia-siakan masa muda Choy!.

Ibnu dah jumpa doktor tadi.mama dah beri dia makan ubat. Dan dia mula makan bubur.

Ok salam mesra