Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 19 Disember 2009

Keabadian cinta semekar harapan agar bahagia selamanya

Salam untuk semua.

Lirik lagu ini sangat menarik pada perkiraan etuza. Kebetulan masa remaja dulu memang saya suka kumpul dan membukukan lirik2 lagu kegemaran. Tidak mustahil hingga kini rasa suka pada lirik lagu itu masih terbawa2 walaupun usiaku kini sudah meningkat. Kerana itu pada pagi tadi saya sempat melayari internet dan secara tidak sengaja saya terjumpa laman yang memuatkan ilusi bentuk LOVE dari percikan halus air itu. Dan ada di letakkan lagu ini. Hebat laman itu. Saya pohon agar orang yang empunya laman itu menghalalkan entri saya yang hanya menumpak masa, copy paste maklumat ini ke dalam laman etuza. Saya pohon maaf jika perbuatan saya yang copy saja n menyinggung emosi dia. Bacalah lirik lagu ini, pasti anda teringat pada kisah lalu antara dia yang kita cinta.
Adapun cinta yang utuh itu adalah atas restu dan rahmat Ilahi. Pada saya cinta itu anugerah Allah, kebahagiaan dalam cinta itu adalah atas dasar restu Ilahi dan restu ibubapa.

Keabadian Cinta

Keabadian Cinta
Selembut bicara
Sehalus sentuhanmu
Layangan pesonamu
Tak mungkin ku lupa jelingan pertama
Nan indah penuh makna
Akan ku sahut cintamu itu
Bersama kita menuju bahagia

( korus )
Takkan lagi ku sendiri
Kasih yang berlabuh kini
Terasa keabadian cinta kau beri
Mungkinkah daku bermimpi
Sebahagia begini
Ini bukan ilusi oh... kasih
Seindah irama
Gemersik suaramu
Mengalun sepiku yang merindu
Akan ku sahut cintamu itu
Bersama kita menuju bahagia

( bridge )
Tuhan merestui
Bahagia begini
Kasihmu nan suci

Salam see U

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

0 Pesona Kata Hati Mereka: