Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Isnin, 21 September 2009

Snap snap etuza part 3 time raya




Ya Allah ramadhanMu sudah berakhir..
Sayu hiba mengenang fadilatMu
Syawal menjelang bendera jaya dikibar..
Panjat kesyukuran..pada ilahi..
Memberi kita masa terluang..
Menghirup udara segar kehidupan..
Di pagi raya..

Raya ria kita semua..
Bersalaman dan bermaafan
Ampun dipinta..
Dalam kita ria usah alpa..
Ada insan lain menderita..
Ada kewajiban kepada Allah..
Itu lebih utama..
Selamat Hari Raya ..
Maaf zahir & batin..

Wah! syoknya tengok gambar kandid etuza, dalam ruang snap snap etuza di hari raya..
Minta maaflah jika ada kawan-kawan yang tak suka ya.


etuza memang suka ambil gambar time mood bagus..kenangan itu tak dapat digambarkan ngan sepenuhnya jika tidak ada bukti gambar kita. Semua memori akan hilang satu persatu jika kita tidak merakam kenangan itu. Ada orang buat catatan atau dairi tuk merakam cerita atau memori indah, dengan cara puisi atau juga sajak boleh juga..terserah kita kan..cuma lebih menarik jika ada gambar kepada yang ada cam digital.

Apa yang afif pandang serius sangat tu?

Wah! kecil kecil dah pandai pakai tudung, bagus2 bapa suka..

Adik Mian dan isterinya..sembang apa tu..semoga dimurahkan rezeki ya.

Sedap sangat ke! juadah tu..hehe hati-hati nak ambil juadah..beginilah situasi masa raya kami..seronok tengok orang berselera makan..



Lepas jamu selera terlentang ka pula..hehe! macam-macam style duduk..jan marah ya.



Aik yang ini ada tangan melambai..ada kah tetamu nak balik ..hehe!..betullah macam-macam ada..kan.



Afif ni kan ada-ada saja..tapi terhiburlah tengok afif...smart dengan songkok..


Semoga bahagia Mian & isteri..moga Allah beri rezeki yang luar biasa, banyakkan doa agar dapat mencipta keyakinan bahawa Allah itu maha menyayangi.InsyaAllah.


Sempat pis ..cik adik kita ni..sedang menjamu selera ka..ba pelan-pelan makan ye..


Mian tengok apa tu..rajin rajinlah lawat blog etuza..bagus ba! ceh! perasan ke ni?


Ini ketupat guna reben buatan bibah..jadi hiasan villa di hari raya..bagus2 ada kemahiran dapat juga bantu mama dan bapa hias villa kita ni..


Wah cantiknya rekacipta Bibah untuk bapa.Tqtq..

Menunggu tetamu ke ni..duduk di tangga bersama adik bongsu..


Puteri puteri etuza..3 orang ja..

Bunga keladi dalam pasu dijadikan hiasan meja juadah di hari raya..guna pakai ciptaan yang maha esa. Tak bazir beli bunga tiruan.


Koleksi songkok etuza & anak-anak lelaki. Kata orang songkok sebaiknya jangan di langkahi, tak elok..simpan rapi dalam almari.. kita..kat ruang tamu lagi best..saya dah buat..kemas dalam almari


Snap-snap etuza part 3 berakhir di sini semoga pengunjung etuza ceria selalu.
Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

0 Pesona Kata Hati Mereka: