Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Selasa, 29 September 2009

Program RIMUP SKPK ( aturcara majlis) & Snap etuza di SKPK



Asalamualaikum ustaz USR.. ini aturcara yang saya buat untuk acara esok ( 30hb09.2009-rabu)
* Ustaz USR kasi klik terus jadi besar tu, lepas tu ustaz mungkin boleh copy paste pi buku aturcara rasmi pada 01hb10.2009(khamis)
*Kalau AJK tambahan tengok ni ya..

AJK memasak : Ketua Ustazah Rupiyah J
-Pembantu Julitah, mariana, siti sakadiah ali , masinah sarim, joyah juman dan haini sapiri.

AJK Sukan : Penyelaras Jenesi& Nasrul
-pembantu - Sapinin jakirin, fian jakirin,rudy kilip,jumain jakirin

AJK Karoke & Persembahan: Ketua haryati
-pembantu PA System rizal ahmad yani, sapinin jakirin, samin saliman, kahirin muin.

AJK aturcara: Ustaz sallehudin & Mohd Zali Ayub

Hiasan bilik jamuan: Haryati Suhaili & ajk memasak.

Penyedia alat sukan: Ketua Fian
-pembantu saidin musahi, jumain jakirin

Juruacara : marcellus ( ketua)
-pembantu jerama dan mohd khairil abdullah

Pencatat markah sukaneka & urusetia pendaftaran : Urusetia ketua pn. ahini,jurlinah delipin dan kartini umin.

Pegawai perasmi En. Jerome di spa, cuba sms si mustafa atau cikgu helina siapa nama penuh dia ato cgu piah,kerana ipar si piah tu kerja di SPA kan. si betty leong. saya cuba juga hubung mereka.

Ok USR macam itulah tambahan AJK tu ya..

Aturcara esok dah settel...alakadar ja

Snap snap etuza di SKPK.
Nampaknya paparan saya untuk ruang ini, kurang menarik..pengisian ini semata-mata untuk menghantar susunan aturcara saya kepada rakan setugas USR nama singkatan. Nak sms panjang sangat. Nak e-mail pun boleh tapi dah buat kat blog cuma paparaan kurang jelas dan saya catat secara santai saja. Dengan tidak menitik beratkan cara penulisan sebenar. Mohon maaf lah ya..saya rasa inilah salah satu faedah jika ada blog, kita dapat buat catatan yabg cepat kepada seorang yang memerlukan maklumat.

Oleh kerana ringkas sangat paparan ini, saya cuba masukkan beberapa rakaman atau gambar beberapa warga SKPK. Terlebih dahulu saya mohon kerana gambar ini di ambil secara kandid, kerana itu saya mohon maaf jika kawan setugas merasa tidak suka di ambil gambar secara spontan. Kadang kala gambar kandid menarik dan ianya lebih real.


Inilah rakan yang rapat dan suka kongsi ilmu dalam teknologi. Menunjuk ajar dan memberi bimbingan serta sokongan kepada saya untuk teruskan blog saya ni.Saya merasa amat bersyukur kerana ada juga kawan yang sudi menunjuk ajar seperti USR. Pada saya ilmu itu biar sedikit amat besar manafaatnya jika disebarkan. Apa lagi jika ilmu itu merupakan ilmu akhirat.

Satu hal lagi dalam adat mencari ilmu atau adap belajar. Mesti bertanya, jika ada yang kita kurang faham.. cara bertanya adalah yang sebaik-baiknya. Malu bertanya alamatlah selama-lama kita tak akan tahu. Bertanya dengan ikhlas..selebihnya kita kena berusaha dengan penuh semangat yang tinggi agar kita dapat hasilan yang baik.
Selalu mengharap orang lain juga gaya belajar yang kurang baik. Mana usaha kita itu, sedangkan usaha kita itu yang sangat baik agar pengetahuan serta ilmu kita akan sentiasa bertambah dengan sendirinya. Kepada sahabat USR terima kasih kerana memberi ilmu dalam pembinaan blog, memperkenalkan kepada saya apa itu blog hyang selama ini telah diketahui masyarakat umum dari segi apenerbitannya. Tetapi etuza baru pula mengenalinya, ekoran dari line internet yang tiada pada masa lalu. Hanya pada Allah saja dapat membalas kebaikan USR.


Yang duduk sedang melihat sesuatu dalam note book tu merupakan Penolong Kanan 1 SKPK.
Pn. Helina Lawrence namanya, seorang yang berjiwa pendidik, tinggi keyakinan dan sentiasa aktif di sekolah. Tahniah saya ucapkan. Hanya ucapan teruskan usaha dalam mencapai misi dan visi SKPK. Usaha yang baik pastinya akan membuahkan hasil yang baik juga akhirnya.



Cikgu baru ni yang tersenyum di sebelah saya, saya tertarik dengan kata-katanya memberi nasihat kepada murid sekolah. Katanya saya nak kongsikan satu perkara dalam bab mencapai kecemerlangan dalam pelajaran katanya iaitu 1. belajar ke 2 belajar lagi dan ke 3 belajar lagi. Cantik susunan kata berulang itu. Kalau nak tafsirkan memang sangat dalam maksudnya. Sayang sekali jika ada murid yang tak mengerti kata-kata Cg Rudy ini..khasnya murid tahap 2. Semoga mereka dapat menangkap maksud saudara Rudy itu. Dia ni baru PBS kat sekolah saya selama 2 minggu ja. Tahniahlah.. memang dia sporting dan baik hati. Rindu pula time dia kecik-kecik dulu..selalu dia bantu saya, memang budak baiklah dia ni. Sekarang ni dah jadi kawan pula..dia lagi besar & tinggi dari bekas gurunya ini..hehe! biasalah tu...


Yes! yes ! oyes! UPSR dah lepas..tapi huhuikkkk! lulus ke tak...ni! tunggu lagi ...november ku tunggu..UPSRKU..


Ha ini suasana mesyuarat Program RIMUP pada 28.09.2009. saya lah setia dan usaha program ini. nak tau! menaip ja lah kerja saya...banyak tul surat menyurat kena buat, nak hantar lagi ni..tapi saya tak pernah merunggut tau! dah bidang tugas apa nak buat, kena lantik suara ramai...pikul ja. Tahun depan giliran siapa pula lagi..nanti.



Ibubapa yang hadir ke mesyuarat PRIMUP peringkat sekolah etuza. Semuanya sporting dan kongsikan idea masa mesyuarat.


Guru pelatih ni memang aktif, tengoklah pintu gerbang SKPK dah di cat baru, nampak ceria..tahniah untuk mereka..semua


Barisan pentadbiran SKPK & Perbincangan bersama ibubapa di Pusat Sumber..
Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

0 Pesona Kata Hati Mereka: