Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 17 Ogos 2014

Penuh Informasi Terbaik Blogger Malaysia Pilihan Pesona Blog - Adakah Anda Setuju?

HASRULHASSAN.COM™

Nampak tak senyuman Hasrul Hassan seorang blogger Malaysia yang pada etuza memiliki ilmu blogger yang sangat tinggi. Tidak keterlaluan saya katakan bahawa Hasrul Hassan boleh kita gelarkan OTAI BLOGGER terkenal di Malaysia. Kenapa etuza menyatakan demikian:-

1. Saya melihat blog hasrulhassan.com blog yang sangat ringan mudah capaian dan penuh informasi.
2. Blog hasrulhassan.com memuatkan berbagai informasi yang merangkumi pelbagai situasi yang merangkum isu-isu semasa sama ada di Malaysia atau di luar negara kita.
3. Mesra maya dimana hasrulhassan.com memberi perkongsian tips dalam ruang panduan berblogging, perkongsian itu membolehkan kita memahami sebenarnya apa tujuan kita berblog. Sebagai asas blog kita hanya mampu mengatakan bahawa kita sekadar berkongsi aspek seperti pengalaman kita, namun sebenarnya tanpa kita sedar kita berblog sebenarnya melonjakkan kita adalah antara rakyat di Malaysia yang telah menyumbang informasi yang berguna kepada ramai orang. Kecil atau besar sumbangan kita itu,bukan pokoknya tetapi keaktifan kita menyumbang infor maya memberi impak bahawa masyarakat Malaysia ini alert yang  mampu bersaing menggunakan  ledakan kemajuan teknologi canggih masa kini. Maka blog hasrulhassan memberi kan kita pengertian berblog.
4. Melayan blog hasrulhassan.com memberikan suntikan kepada etuza untuk terus berblog. Etuza dapat satu keyakinan bahawa amalan kita aktif berblog adalah aktiviti sihat maya yang menjadikan kita salah seorang rakyat Malaysia yang dapat mengelak dari gejala sosial. Pada etuza berblog adalah menyihatkan minda apabila kita berblog secara berdisiplin.
5. Blog hasrulhassan.com sentiasa akif dan kadang kala panas dengan isu-isu semasa dalam arena politik dan sebagainya. Itu menandakan blog hasrulhassan sentiasa berada dalam tingkat SEO internet yang sangat tinggi. Kita blogger biasa perlu mencontohi blog hasrulhassan.com.

Akhir sekali etuza ingin bertanya, jika anda kenal blogger Hasrul Hassan blog hasrulhassan.com, adakah anda juga bersetuju dengan pendapat etuza bahawa blog hasrulhassan sememangnya sangat terkenal dan diminati ramai blogger di Malaysia?. Dan pemilik blog ini layak kita gelar OTAI BLOGGER MALAYSIA 2014.

Klik ni bukti blogger Hasrul sangat alert dan perihatin perkembangan dunia blogger di Malaysia..http://www.hasrulhassan.com/2014/08/blogger-cun-malaysia-eh-guess-blogger-awards.html

Lihat etuza kongsikan 8 Blogger Cun Malaysia EH! Guess Blogger Awards 2014 yang dapat etuza lihat dalam paparan wall blog Hasrul Hassan kelamrin 16hb Ogos 2014.
8 blogger cun malaysia dalam EH! Guess Blogger Awards 2014

klik lah dan boleh add serta follow blog2 ini.

Salam ukuhuhuwa fillah.
Hakcipta@etuza



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

4 Pesona Kata Hati Mereka:

JR berkata...

Nanti saya akan terjah blog hebat itu. Bila menjejaki blog-blog hebat rasa diri terlalu kerdil....

Admin berkata...

Saya tak layak sebenarnya untuk diberi gelaran. Namun, saya syukur ada orang yang mahu berkongsi pendapat ttg blog saya yang tidak seberapa. Bukan mudah nak dapat review sebegini.

Sekali lagi terima kasih banyak-banyak. Semoga ilmu yang dikongsi di blog saya itu dapat sedikit sebanyak bantu lebih ramai blogger Malaysia untuk lebih berjaya.

Unknown berkata...

terima kasih hasrul hassan..komentar sangat dihargai.
saya sebenarnya banyak membaca di blog tuan..tqvm

hasliynda umairah beauty berkata...

jom terjah