Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Selasa, 19 Februari 2013

Jujur Nak Tanya Siapa Silap ? ( Adab Terima Hadiah )

Cuba perhatikan gambar ini





Sekarang nak tanya sebenarnya siapa salah ni?

@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

28 Pesona Kata Hati Mereka:

Herman Bagus berkata...

selamat selamat ya

Arluva Story berkata...

selamat ya

Etuza Ezawarna berkata...

tak nampak muka penerima hadiah tu kan..so ini salah siapa? hehehe

Etuza Ezawarna berkata...

tak nampak muka penerima hadiah tu kan..so ini salah siapa? hehehe

umi alya berkata...

ylhkan.. nak cari salah sapa erk??, mgkn tukang ambik gmbar yg tak profesional @ sijil kot sbb xmo kasi nampak muka pelajar tu @ ...!!

Nyue berkata...

silap pengurusan..hahahaha

Remy hazza berkata...

sepatutnya....saat istimewa dlm hidupnie.... kena ambil pic betul2.... hold kanak2 tersebut.... pandang camera dan baru snap...baru nampak istimewa...ini semua tertutup... pihak yg ambil gambar dan urusetia kena mainkan peranan....

Deqla manjew berkata...

ish... cameraman fokuskan la pd muke si pemng hadiah.. dok tala kamera kat cikgu je..haha

lelamaisara berkata...

salah yang ambil gambar tu sebab tak nampak muke penerima adiah..hehehhe

Aziela berkata...

Cikgu, saya rasa salah pembantu tu. Patutnya lepas anak murid bersalam, baru di passkan sijil tu. Jadi tak adalah VIP tu salam sambil pegang sijil. Sekadar pendapat saya.

N.Aima K berkata...

ha ah x nampak penerima hadiah tu..patut salam dulu baru pegang sijil..nak kena ada rehearsal lah kalau nak ambil sijil ni cikgu

Nai @ TPJ berkata...

Salah Angle.. ^_^

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum.

Uncle..maaf..saya kurg faham sbnrnya entry ni. Nak tgk siapa salah dari sudut apa uncle?

Mrs Velentine berkata...

hehehe..salah jurugambar kali

BUNDA a.k.a KN berkata...

yang menghulur hadiah lebih dikenali sebab tu lah...apa2 pun yg penting hadiah tu...muka perkara kedua..

NoEn berkata...

salah orang amik gambar kpt cikgu...hehe

ANIM berkata...

la..saya tengok tak de salahnya bagi yg memberi dan menerima..

Chic Na berkata...

jurukamera yang salah. hihi..

Jay Ar berkata...

Bila gambar bercerita ia tak perlu menuturkan kata2 kan, mata yg melihat rasanya memahami situasinya....

Kancil 8349 berkata...

balik kepada gurunya juga tu..samalah kes budak kami dapat pingat...malu2 kucing

❤Kamsiah❤ berkata...

adakah cikgu maksudkan...salah juru kamera yg mengambil gambar tp gagal menunjukkan wajah sipenerima hadiah?

Karukord jagau berkata...

Sliap cameraman nih.....x nmpk muka si penerima hadiah heheee....

9n0L4 berkata...

hehe. nape tak suh dorang tgk kamera bile amek hadiah cekgu? :)

Flower Haziqah berkata...

salah fotographer sebab x nampak rupa penerima hadiah hehe..gurau d ptg hari.. saya sehat2 ja sini pa. kalau bapa tanya gambar yg paling comel, sy pilih gambar no.1..hehe c ibnu comel.

Etuza Ezawarna berkata...

ok nak bagitau, salah murid tu sebenarnya, sudah juruacara bagitahu tengok kamera, jurugambar juga dah bagitau, tapi sayang murid tu buru buru pula jalan, lepas tu jurugambar nak juga save memori kan...ya boleh delete juga mana2 gambar yg tak ok..hehhe ok tq semua komentar

Mrs Velentine berkata...

oh salah murid2 rupanya...

are_lin@yu berkata...

tak tahu apa yg jd..hihi

dya bunga berkata...

salah camera man..haha..slh shoot pic..hihi