Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 12 Januari 2013

Pemberian Ini Harus Dihargai, Terima Kasih Cik Nur


Hari Jumaat lalu bersamaan 11/1/13 jam 4.30 petang tergerak hati nak ke Pejabat Pos Keningau, nak melihat surat2 yang dihantar ke alamat P/S 2013.

Memang ada surat kepada etuza dan adik2 etuza yang menggunakan peti surat yang sama. Tiba-tiba ternampak sampul kuning " Kepada Cikgu Etuza  ( Blog Pesona Etuza). Etuza berfikir sejenak...dari siapa kah gerangan surat ini. Bila etuza buka rupanya dari Cik Nur. Wah! Cik Nur awak memang baik, semestinya yang menerima ni amat2 gembira dan terharu. Sungguh menyenanginya. Dan terjadilah snap2 etuza dengan tangan anak etuza Alya. tangan tu berkata " Hi Cik Nur, Tq hadiah dari Melaka" Etuza akan gunakan untuk penghias tempat alat-alat tulis etuza nanti. Cik Nur ...ni baik, ramah dan mesra maya rugi para blogger baru atau lama jika tak ke laman Cik Nur di alamat ni sila terjah dan lihatlah aktiviti di jendela maya oleh Cik Nur ( sila klik sekali dan follow blog Cik Nur )

Hari Jumaat lalu tu adalah jatuhnya tarikh hari lahir etuza. Maknanya Cik Nur bagaikan memberi hadiah kepada etuza sempena hari lahir etuza. Biasanya kalau etuza sambut hari lahir, etuza yang memberikan hadiah kepada isteri etuza, bagi lah kat dia beg, kain  ela, koronsang, tuala ke apa2 yang etuza suka. Hari tu etuza mendapat baju t'shirt pemberian dari isteri kepada etuza. Anak-anak pula kalau yang dah remaja tu, mereka buat kad dan lukis sekreatif mereka dan beri kepada etuza. Dari 7 etuza rasa anak sulung etuza paling kreatif. terima kasih anak2 ku yang tersayang. Syukur ke hadrat ilahi, kerana ada kawan-kawan maya yang amat menghargai persahabatan blogger di jendela maya. 

@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

13 Pesona Kata Hati Mereka:

ewanthology berkata...

belum terlambat untuk saya ucapkan selamat hari lahir buat cikgu etuza. Semoga dipermudahkan segala urusan :-)

Syamimi Saad berkata...

hadiah sempena hari lahir? kalau macam tu saya ucapkan selamat hari lahir.. moga bahgia sentiasa bersama family tercnta.. :)

Farah Waheda Wahid berkata...

selamat hari lahir cikgu...semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan tubuh badan, diberikan kebahagiaan dunia dan akhirat... ^_^

Miss N™ berkata...

Alhamdulillah..Akhirnya selamat sampai juga.. :)

Risau kalau2 tak selamat sampai ke tangan cikgu. Harap cikgu suka cendrahati yg tidak seberapa dari nur itu..

moga ukhwah psahabatan kekal perpanjangan...insyaALLAH..!

Selamat ulangtahun kelahiran cikgu... :)

Kamsiah yusoff berkata...

ikatan ukhuwah yg terjalin berpanjangan hendaknya

Bunda_nora berkata...

tahniah cikgu dapat 'hadiah hari jadi'..

Liyana Anuar berkata...

ramai dah dapat ye~ :)

vendoline berkata...

Tahniah2

vendoline berkata...

Tahniah2

vendoline berkata...

Tahniah2

Mrs Velentine berkata...

selamat ulang tahun kelahiran....oh ya..ok juga guna tue collagen

9n0L4 berkata...

saye pun dpt juge. baiknye cik nur kan. ingat juge die pade kite. :)

Cikrosecute berkata...

tahniah cikgu..