Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Selasa, 11 Disember 2012

Drop Komen Tersekat & Tak Menjadi...

       Sesiapa saja ada blog, aku tengok ada ruang FOLLOW tau!, ada ruang KOMEN sakan tau!, ada SHOUT BOX lagi tau!, kadang2 ada BANNER berkelip2 lagi tau!. Issk!! itu kan kraetif mereka, banyak blog maya yang aku tengok nampak benar2 cantik hingga kadang2 aku akan kata "WOW!". Ehhe..tak seperti blog aku ni " PESONA ETUZA WARNA-WARNA KEHIDUPAN". Kononlah pesona, sebatang pesona pun tak adalah dalam blog aku ni.

Adui! penat tau, ialah macam katak melompat-lompat, mana tak nya asyik ke blog dan ke blog kawan2 maya. Barulah dapat hidupkan Jendela Maya ( jaringan internet~ guna blog ). Ialah mana ada yang suruh aku melompat-lompat macam katak, aku dera diri sendiri lah. So dalam melompat-lompat tu ada juga aku follow dan dia follow juga blog aku, lepas tu aku drop komen...tujuan nak kenal dia maka aku nak tinggalkan jejak perkenalan, sekurang-kurang tuan rumah blog tahu tahu aku dah coroboh cara terhormat masuk MEMBACA entry di blog dia, ala takkan korang yang ada blog tak suka jika ada orang luar membaca senyap entry2 anda, suka kan!!.Tapi alamak  &  Mak oiiii! komen aku TERSEKAT tau. Tak boleh publish lagi. Ini disebab kan ada benda ni..tengok, tengok betul2 ya...

 
tak jelas lah apa nombor ni...reCAPTCHA challenge image
dulu aku kena tegur pasal benda ni di blog aku, giliran aku pula menegur ..harap faham .
Ini lah benda yang menyekat drop komen aku ke blog awak. Faham tak!...susah kan ada benda ni. Aku rasa ramai dah buat teguran ni, aku rasalah bersalah pada blogger yang aku nak sangat komen entrynya tapi aduh ! tersekat. Sila lah buka pengesahan tu ya.
Klik ni untuk buka pengesahan tu, klik no pada ruang yang dinyatakan. Ingat tu!...ada blog tutorial blog untuk buka benda-benda ni tau!.

http://tutorialuntukblog.blogspot.com/ ( klik ni..)
http://www.mialiana.com/ ( klik ni ...)
http://www.lyssasecret.com/ ( klik ni ..)

pilihlah mana2 tutorial yang anda suka & cepat faham.
Selamat mencuba dan belajar ...
Belajar sepanjang hayat itu baik tau!

@hakcipta etuza

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

33 Pesona Kata Hati Mereka:

Mrs Velentine berkata...

sya pun tidak suka yg ada word verification..

Tanpa Nama berkata...

Please prove you're not a robot <--Ni ayat yang paling benci nih.Dahlah suh orang tulis benda yang kurang jelas.Geram ai~

Unknown berkata...

MV dan KC sangat setuju dengan awak berdua ya.dah rasa kena tegur dah dah rasa payahnya nak komentar..

deq's qienz berkata...

itulah kan kdg² ada juga jns xbuang veriafi code nih..hehe

Kamsiah yusoff berkata...

salam
kalau saya,2,3 kali cuba,asyik error ja..(yalah dah tua2 mata kurang jelas hehe)saya keluar mcm tu ja...benda tu mmg benar2 menyusahkan..

lelamaisara berkata...

memang menyusahkan kalu ade benda tu kan...

Skull Writers berkata...

saya tak kisah tentang menatang itu..

sebab?

kalau saya suka maka saya akan komen walaupun menghadapi ringtangan ewah..ewah..

kekadang saya hormati pendirian mereka. Ada yg tahu.. tapi sengaja membiarkan..


-Nico Robin-

Unknown berkata...

Skull W, betullah tu, tak ada paksaan, terserah kan pada semua rakan blogger. Cuma 1,2,3,4 kali tak cam jg no tu. Jadi tersekat lah komen kita. Mybe ada yang tak suka baca komen, so mereka biarkan. Komen membina tu adalah tanda kita berinteraksi di Jendela Maya.

Unknown berkata...

Ntahlah etuza, mungkin si dia ada alasannya sendiri. Kita berbaik sangka jelah. Kalau tak dapat komen, kita tinggalkan saja drp kita selalu komen entry org tapi org tu langsung tak pernah hirau kita..

Aziela berkata...

Memang ramai owner blog yang tak perasan ruangan komennya ada verification macam nie melainkan ada yang tegur.

Unknown berkata...

Anim2..ialah setuju jg. cuma ada kemungkinan yang tak tahu hal bagaimana nak buka pengesahan tu, so kita yang tahu wajib nak bagi tahu, lepas tu terserahlah mereka nak ikut ke tak...tq semua..

Tanpa Nama berkata...

whoah this blog is magnificent i really like reading your
articles. Keep up the great work! You recognize, a lot of persons are
hunting around for this info, you could help them greatly.
Also visit my page ... legitimate work from home opportunities

Miss N™ berkata...

time nak komen ada menda tu..mmg rasa gerammmm je.!

percubaaan hanya tida kali, lebih dari itu..nur xmau komen dah..hihih

Tanpa Nama berkata...

whoah this blog is magnificent i love studying your articles.
Keep up the good work! You already know, a lot of individuals are hunting around for this information, you can aid them greatly.
Here is my web-site :: legit work from home

dya nasir berkata...

dya paling xske ada kata laluan robot ni..menyusahkan..huhu

Nyue berkata...

nyue pon xsuka word verification.....

mula2..nyue try dlu..2/3 try xmanjadi..cansel la..

Adriana berkata...

yup betul kadang2 nombor tu xberapa jelas..Ana akan cube 1@2x jer kalau x lepas jugak,xdek rezeki la nk komen

Arina Shamsul berkata...

sy pun tidak suka word verification ni cikgu.kalau jelas berjaya la komen saya,tp kalau kurang jelas. saya tingalkan saja blog tu tanpa komen.

Si Matatajam berkata...

Memang tension la kalau kena benda alah ni..terbantut Mood nak komen banyak2..

LYAfrina berkata...

huhu,.samala..agak terbantt..lgi2kalo internet slow.. senang jer nk buang word verification ni..

Hermanbagus berkata...

saya juga tidak suka sama itu Cik gu, jadi susah mau komentar

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum.

Word Verification namanya kan uncle..

Urmm.. saya takda masalah sgt dgn benda ni..cuma sy akui, bila ada benda ni, ia melambatkan proses blogwalking.

D i n berkata...

benda ni kalau jelas tulisan x de masalah tapi masalah kalau internet lembab + dengan word tu kabur...fuhhh

Unknown berkata...

hah betul tu.....setuju dgn entri ni...kdg2 yg part nombor dia tu siap blur lagi tu....kalau pakai teropong pon konfirm tak nampak punya....

ada jugak blog yg pakai verification tapi takde butang nak klik...yg ada cuma pangkah aje...mungkin sebab dia ada edit comment form kot...

tapi kdg2 nak tegur blogger tu pun serba salah juga...takut2 dia mmg saje buat camtu...

Cikrosecute berkata...

cr pun tak suka....

Cikrosecute berkata...

Hai! etuza...boleh tak cr nak kemaskan blog etuza nie?...kalau nak email cr ya....


ccherosliza@yahoo.com

dieyna berkata...

Kalau ada word verification ni.. mood nak komen out jadinya.. mmglah hak tuan punya blog tapi kita yang dtg komen ni pun ada hak gak hehr

Unknown berkata...

aah sebab melambatkn poses kan.. hehe kat belog mar ade x? :D

JR berkata...

JR juga rasa teganggu dgn word verification tu, tapi jika ada org komen ke blog JR, JR dgn berat hati tetap balas komennya walaupun ruangan komennya ada word verification...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

saya pon tensen kalau ada WV n...kdg2 susah nk komen

Nur farahiza berkata...

yep mmg ta suke ade benda too , mengacau , payah nak komen

Liyana Anuar berkata...

mmg xsuka gak~~

kinara kinatara berkata...

kina stuju..:)