Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Selasa, 11 September 2012

Esok 11hb Sept, Kompilasi UPSR 2012



       Kompilasi kertas peperiksaan sebenar 2012 akan menjelang esok. Esok akan terjawab segala pertanyaan dikalbu para calon UPSR 2012. Pasti yang ada ulangkaji, mantap akidahnya, punya impian yang teguh dan tinggi disiplinnya di sekolah akan menarik nafas lega bahawa rupanya menjawab soalan peperiksaan sebenar kertas UPSR yang bermula kertas Bahasa Melayu dan Matematik kertas 2 punyalah mudah dan senang untuk dijawab.

Selama ini, mereka berhempas pulas melalui berbagai cabaran hanya semata-mata untuk lulus peperiksaan UPSR nanti. Balik dari sekolah kadang lewat jam 3 petang, kelas tambahan, motivasi, kelas intensif dan berbagai program lagi yang dicanang oleh tiap sekolah. Perancangan ini semua untuk memberi ruang kepada calon UPSR untuk lulus peperiksaan UPSR yang sebenar. Mahu berjaya bukan mudah sebenarnya. Nak berjaya perlu ada cabaran dan kena usaha yang keras agar harapan indah terhampar di depan mata.

Kompilasi UPSR 2012 vyang sebenar-benarnya esok akan bermula. Dengan itu semoga mereka yang bergelar calon UPSR 2012 khasnya calon UPSR di sekolah etuza akan beroleh peratus kelulusan yang membanggakan. Kepada anakanda Ismat Afif putera etuza yang ke 3 akan mampu bersaing mendapatkan kejayaan yang setimpal dengan usahanya. Mara dan terus maju dibidang akademik. Selamat menjawab dan yakinlah bahawa pasti berjaya dengan izin serta rahmat dariNya.Amin.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

9 Pesona Kata Hati Mereka: