Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 27 Mei 2012

Sesi berkenalan dengan Family Etuza & Cutikan..

السلام عليكم ورحمة الله وبركات
1. Kalau nak kenal mana ibu dan ayah etuza, senang saja
wajah yang old tu lah ibubapa etuza ya.
Kakak paling sulung pun senang juga nak kenal, yang
bertudung dekat ayah etuza tulah dia. 
Adik paling bongsu juga senang nak kenal, yang ber
tudung hitam pegang bahu anak lelaki hensem
baju corak garis merah putih tulah dia.
Dan dalam semua orng2 dalam gambar ni adalah
family etuza di kalangan adik beradik dan ipar ya.


2. Gambar ni kenangan manis pertama kali ke
W. Labuan. Berapa anak dalam gambar ni?
Ala kurang satu baru genap bilangan anak2
kami. Yang sulung ( perempuan ) x ada dalam
gambar ni. Terlalu sayang mereka, hidupku
lebih berseri warna dengan kehadiran insan2
ini. Syukran Ya Allah.


3. Gambar kenangan anak sulung etuza. Mana dia?
Kalau nak kenal, cari yang ada iras2 wajah saya, aikkk!
gurau ja. Pasti ada yang kenal. Tak kenalpun tak apa
yg penting lengkap dah gambar ni dalam sesi kenali 
family etuza. Mesej saya tu ja ya. 

Terima kasih sudi kenali keluarga etuza . 
Aikk! nak pesan ni!


Ikhlas Pesan Etuza
* Cutikan ~ Berhati2 kala bermusafir.
* Cutikan ~ Usah lalai ditabir enaknya cuti2 
* Cutikan ~ Banyakkan berzikir dan bersama anak2
* Cutikan ~ Baliklah di kampung salam cium tangan mak ayah.
* Cutikan ~ Usah biarkan anak2 jalan seorang diri.
* Cutikan ~ Rehat2kan diri tapi usah lupa membaca.
* Cutikan ~ Adui usahlah bukupun cuti ya dek..
* Cutikan ~ Buat apa saja yng baik2 ya..
* Cutikan ~ Banyakkan selawat ke atas nabi kita
* Cutikan ~ Jaga makan minum ya, jaga kesihatan.
* Cutikan ~ Marilah  ucapkan kesyukuran padaNya.
Kerana Dia lah yakni Allah melimpahkan kita
apa saja termasuk masa cuti.

Alhamdulillah 
assalamualaikum.Bye.
Suka bersyukur.
Pesona Etuza.


Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

29 Pesona Kata Hati Mereka: