Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 20 Mei 2012

Siapa 20 blogger BAIK HATI


السلام عليكم ورحمة الله وبركات


Kalau anda perasan entry saya yang bertajuk 
" SYUKRAN DAN TERIMA KASIH ALLAH "
Pastinya anda akan terus terbaca satu soalan teka-teki
bergambar yang disertakan. Kalau sudi mencuba untuk meneka
pasti Blog Pesona akan memartabatkan blog anda
adalah BLOGGER YANG BAIK HATI.
Untuk penghargaan itu bagi yang mencuba meneka akan
saya letak dalam list blog BLOGGER paling baik hati
di laman Pesona Blog sahaja ya.
Ha!! nampak tak kelainan blog pesona, kreatif ke tak kreatif
yang tahu saya saja..hehe...
Ok nak umumkan bahawa yang paling pertama BLOGGER 
baik hati ialah ...
n0 1
tahniah ya ( Ini Kisah Aku )

Nak tak digelar blogger BAIK HATI..
Cepat2lah ya..sebanyak 20 terawal yang 
mencuba meneka akan saya perkasakan sebagai 
BLOGGER BAIK HATI.
Ok siap dah segmen saya..
tak payah pusing sana-sini
banner saya kat atas pun tak payah letak di
wall blog anda dan kalau sudi FOLLOW lah juga ya.
 Hanya KALAU berani
meneka air apa dalam gelas. 
Tu ja
syarat. Ok bye2.



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

13 Pesona Kata Hati Mereka:

~Cik Sweety~ berkata...

wahh..cikgu etuza memang baik hati..hehe.. harap betul la yea tekaan saya tu..boleh dpt krftangan lgi dari cikgu..(^_^)

Kamsiah yusoff berkata...

nampak mcm buah laici ja cikgu ..:)

Abang Karu berkata...

alaaammaakk...! cik sweety dh jawap dulu hehehhee

sy nmpk mcm air kelapa...

Arina Shamsul berkata...

tahniah cik sweety.


saya rasa air dalam mangkuk itu kalau tidak air laici air rambutan..haha.boleh ke dua kali bagi jawapan cikgu?haha.

ewanthology berkata...

baik hati rupanya 'sweet honesty' ni yaa

JR berkata...

Pasti ia bukan air mata kan???

Miss N™ berkata...

eh..ada nama sweety di atas tu lah..!

hebat.... :)

P/s: sori lambat BW..tadi lepas telan ubat selsema...terus pengsannn..!hohohoho

dieyna berkata...

dieyna dah cuba mnjwbnya dlm http://dieynajoincontest.blogspot.com/

Unknown berkata...

wahh...tahniah sweety! kembali aktif berblogging ya cikgu!! :)

Hanif berkata...

Ok ..nak cuba jadi baik hati..hehehe

9n0L4 berkata...

takde klu ke cekgu?

Abang Karu berkata...

salam singgah di laman pesona

lelamaisara berkata...

salam...
alamak tak tahu la air ape...air basuh tangan ea..heeee