Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Rabu, 18 April 2012

Ruang Follower Memang Menarik Bagi Saya Ya..

السلام عليكم ورحمة الله وبركات


Ahli (576
Inilah ahli2 follower blog Pesona EWWK. Banyak kali saya terlihat turun naik jumlahnya. Minggu lalu mencapai angka 568, tetapi tiba2 kurang lagi ke 567. Lepas tu minggu ini menggenap 577 naik sudah lah. Tapi tiba-tiba baru sebentar tadi tinggal 576. Rupanya ruang follower ni pandai naik turun. Saya mohon maaf lah ya jika ada yang keluar disebabkan saya belum log in follower blog anda. Jujur saya katakan time kerja saya jarang online ya, hanya pada petang dan malam saja ada masa online, lalu saya pun ikut kekawan BW dan terfollower lah di blog anda semua.

Saya terus terang ruang ini saya amat minat, menyukai kerana kelihatan nampak blog kita ada seri dan warna, gambar kecik2 tetapi amat teratur dan kemas disusun rapi. Kepada yang sudah keluar ..terima kasih ya, saya memang hanya perhati saja ruang follower dah bertambah ke belum. Kepada blog yang tiba2 saja ada pic saya dalam ruang follower blog anda terima lah kehadiran saya pemilik blog PESONA EWWK di persada maya dan saya rasa objektif kita satu dan satu sahaja. Hendak berukuhuwa di maya dan menyalur informasi dengan harapan ada manfaat. 

Harap maklum. 
Sedih jg ada yg keluar..
Apakan daya tak kuasa menahan.

Ikhlasku, etuza.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

24 Pesona Kata Hati Mereka:

Miss N™ berkata...

kalau mereka ikhlas follow sini, mereka tidak kisah samada cikgu follow kembali ataupun tidak..

tapi jika mereka tidak ikhlas, breka akan btindak sebaliknya..

abaikan saja mereka2 yg bsikap begitu.. nmpak ketidak ikhlasan dalam berblogging..

Unknown berkata...

Follow kerana tertarik dengan entry yang menarik..

Unknown berkata...

Cik nur " terima kasih ya, tak apa2 juga hak masing2. Cuma sebelum nak follower fikir tul2 ada faedah ke tak? tak dapat di kesan siapa yg keluar tu..

Aine Ainun berkata...

Sy pn pnah alaminya dblog yg lain, x taula, myb hanya dialam maya mereka boleh jemu dgn kita..

Takpala, niat kita saja suka2 je kan,,bukan nk bermusuh

Kamsiah yusoff berkata...

salam
jgn sedih2 ya cikgu...kita perlukan pengikut yg ikhlas membaca blog kita...bkn kerana follow kita,nak kita follow dia jugak..

Unknown berkata...

da follow, boleh pulak unfollow? ish..septtnya kita kena ikhlas...dye juga harus tahu mgkn kita x smpt nk follow blk atau tak perasan...deqla pun ada jgk kena mcm ni...sabar je la...

Arina Shamsul berkata...

assalammualaikum cikgu..

orang yang betul2 ikhlas,tidak akan mengharapkan sebarang balasan.

tiada guna juga follower ramai kalau sekadar penghias gadjet sahaja.


namun sambutan terhadap karya kita begitu dingin.abaikan sahaja mereka itu cikgu.jangan sedih2 ya..:)

Tanpa Nama berkata...

Follower naik turun kenapa yer, kurang arif saya. Adakah menandakan yang mereka yang dah follow menarik diri?

Apa pun bagi kak ani, sapa saja yang sudi menjengok apa lagi menjadi follower blog akak, akak seronok sangat.

lelamaisara berkata...

Itu la..tu hak masing2 kan..yang penting keikhlasan dalam berbloging.,..:)

JR berkata...

Blog kita ni umpama kedai ada yg masuk ada yg keluar. Sesetengahnya follo dgn harapan kita follo dia balik, sesetengahnya tak kisah, macam2 kan...

~Cik Sweety~ berkata...

nmpak sgt mereka itu tidak ikhlas utk berkawan lawaupun hanya di alam maya..kalau saya, kalau blog tu benar2 memberi manfaat dan saya suka, sdh tntu saya follow saja tnpa mengharapkan dia follow balik..

Sabar sajalah cikgu..yg unfollow tu msti kanak-kanak ribena..hhi(^_^)

dieyna berkata...

abaikan sahaja cikgu.. yang follow dengan ikhlas takkan kisah kita follow dia atau tak.. yang penting cikgu ada follower setia.. itu yang perlu dihargai kan.. hehe

ch000tz berkata...

yang penting ikhlas kann :)

9n0L4 berkata...

tak perlu sedih sgt utk follower. tak penting sgt. yg pntg adalah reader. ;)

Unknown berkata...

Apa boleh buta utk yg pergi tu,...xpe 1 pergi 1000 yg datang

Liyana Anuar berkata...

takpelah, kalau orang unfollow kita, nak wat camne kan..

tp sdih gak lah~~

sabar je la :)

eita berkata...

ada jugak turun naik ye....

Unknown berkata...

hi ita.asalam..
Tak apa2 ...memang itulah yg berlaku..tak boleh nak tahan. Saya minat ruang follower ni, maka ada entry saya tentang folower. Jujur sangat terharu ada yang follower blog Pesona EWWK.

kepada semua yg drop komen. Are big smile to all.

Abang Karu berkata...

jgn sedih2 cekgu....senyum saja.
(^______^)

org lain nk follow ke unfollow ke....itu hak masing2 (^__^)...yang penting,kita taip je apa yang perlu tuk N3 kita.....

don't wory....be happy
(^_______^)

Unknown berkata...

Tq KJ....dah naik semula angka , so smile..

Solehah Shamsuddin berkata...

wahhh sudah lama solehah xBW blog.maaf solehah agak sibuk,tambah2 lg solehah bru baik demam.maaf ye cikgu.Cikgu apa kabar?

Solehah Shamsuddin berkata...

follower solehah pn ada terkurang juga.mgkin dyorg xske follow solehah kot.solehah terima saje.sebab solehah xbpe pentingkan follower sgt,yg penting jumlah readers dlm blog.betul x cikgu?

Unknown berkata...

SS tak apa jaga kesihatan ya..

TcRaiN berkata...

Bagi saya follower ramai atau sedikit bukan hal yang penting untuk dirisaukan. Saya blogging pun mengikut kata hati saya. Orang suka follow... Ok saja... tak mau follow pun ok saja.. saya tetap blogging macam biasa. Saya pula hanya follow blog yang saya suka... kalau ada mana-mana blogger suruh saya follow dia kerana dia sudah follow saya...bergantung juga sama ada saya suka atau tidak blog tu. Dipendekkan cerita... follow kerana benar-benar ikhlas mau follow.

p/s TcRaiN Follower PESONA