Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Rabu, 18 April 2012

Ruang Follower Memang Menarik Bagi Saya Ya..

السلام عليكم ورحمة الله وبركات


Ahli (576
Inilah ahli2 follower blog Pesona EWWK. Banyak kali saya terlihat turun naik jumlahnya. Minggu lalu mencapai angka 568, tetapi tiba2 kurang lagi ke 567. Lepas tu minggu ini menggenap 577 naik sudah lah. Tapi tiba-tiba baru sebentar tadi tinggal 576. Rupanya ruang follower ni pandai naik turun. Saya mohon maaf lah ya jika ada yang keluar disebabkan saya belum log in follower blog anda. Jujur saya katakan time kerja saya jarang online ya, hanya pada petang dan malam saja ada masa online, lalu saya pun ikut kekawan BW dan terfollower lah di blog anda semua.

Saya terus terang ruang ini saya amat minat, menyukai kerana kelihatan nampak blog kita ada seri dan warna, gambar kecik2 tetapi amat teratur dan kemas disusun rapi. Kepada yang sudah keluar ..terima kasih ya, saya memang hanya perhati saja ruang follower dah bertambah ke belum. Kepada blog yang tiba2 saja ada pic saya dalam ruang follower blog anda terima lah kehadiran saya pemilik blog PESONA EWWK di persada maya dan saya rasa objektif kita satu dan satu sahaja. Hendak berukuhuwa di maya dan menyalur informasi dengan harapan ada manfaat. 

Harap maklum. 
Sedih jg ada yg keluar..
Apakan daya tak kuasa menahan.

Ikhlasku, etuza.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

24 Pesona Kata Hati Mereka: