Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Isnin, 19 Mac 2012

Adab dalam blogger antaranya menghargai ( Terima kasih BHM - AS )

1 ARINA SYAMSUL ( Blog - Bunga Hati Mama )
DIEYNA
9NOL4
14 SWEET HONES 
15 AYUNI
16 MISYA MIALEN

Wow! tersenarai dalam top 16 dalam senarai yang rajin terjah blog Bunga Hati Mama yang dimiliki oleh Arina Syamsul. Mana boleh tidak hargai dia, mana boleh tak bagi dia sokongan, mana boleh tidak membaca entry2nya, mana boleh perlekehkan blog dia, mana boleh lupakan jasa dia dan apa saja memang tidak boleh.  Rasa berdosa jika lupakan jasa dia. 

Blog male usah sombong dengan tidak melihat kekreatifan, kebijakan dan kekemasan kerja wanita menggubah laman blog mereka. Kena juga fikirkan bahawa tanpa wanita siapalah lelaki. Dan memang ditakdirkan bahawa lelaki pasangannya wanita. Etuza dah memiliki mama suri hati dan punyai genarasi mewarna hidup. Bila ada kelemahan bertanyalah pada yang tahu, maka BHM - AS telah menjadikan blog Pesona EWWK lebih berseri dengan header hadiah darinya.

Kerana itu, Pesona Etuza blog sangat menghargai dia. Sangat berterima kasih dan sangat gembira tiap terjah blog Pesona ke blog dia di terima dengan terbuka. Walaupun menyedari Pesona Blog saja male, tetapi ramai blog male lain yang masih malu nak menegur terjah ke laman maya BHM - AS. Berbual lah dengan dia menerusi jejari mu walaupun blog anda male seperti blog Pesona.


Cara blog Pesona Menghargai blog yang baik budi. 
Macam rumah di ruang udara maya. Lengkap..baca tu masuk rumah orang kena bissmillah..ya.

klik2 juga blog ni..
dihargai..ada sebab kenapa Pesona bagi dia award 

Tadi merayau lagi ke blog Di Sini Ruangku Berkongsi, ada lagi nama blog Etuza 
tersenarai dan paling teratas ( rajin pula lelaki dan berumur ni ..) tq Dieyna ..

Tengok  Blogger Sejati Dieyna termasuk ...
etuza ( 26 )
Aine Ainun (25 )
Arina Shamsul ( 16 )
Deru Ombak ( 15 )
YaYaNsMuM a.k.a ( 10 )
Cik Nur ( 10 )
LYAfrina ( 10 )
amirah ( 10 )
waniemardhiyahna ( 7 )
fizafantagirO ( 6 )


Terima kasih..


Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

17 Pesona Kata Hati Mereka: