Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Khamis, 19 Ogos 2010

Rupanya EWWK sudah setahun hari ini. Syukran

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Alahamdulillah bersua lagi di ruangan maya menerusi Etuza Warna Kehidupan. Kali ini saya selaku tuan punya teratak maya etuza ini, inging mengungkapkan kata kesyukuran kepada Allah yang maha kuasa kerana dengan limpahnya saya masih dapat meneruskan penulisan maklumat di blog saya ini, di mana saya telah membinanya pada Ogos 2009 dan hingga kini genaplah mayaku EtuzaWarnaKehidupan di persada internet.
Kadang kala kita tanpa sedar masa begitu amat cepat berlalu, masa berlalu meninggalkan berbagai memory yang pastinya indah dalam kehidupan kita. 
Untuk kejayaan EWWK hingga ini, saya hendak mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kash kepada sesiapa sahaja yang telah menjadi pengikut EWWK yang kini mencecah 323 orang. Tidak lupa kepada kawan saya yang mencurahklan ilmu pembinaan blog ini iaitu saudara SHD R. Terima kasih banyak-banyak. 
Kepada yang sering memberi sokongan berbentuk komen dan peransang ke blog EWWK saya hendak ucapkan juga berbanyak-banyak terima kasih sama ada dekat atau jauh. Saya harap kalian masiuh terus berkeinginan untuk membaca dan mengambil manfaat dari 
Salam ingatan dari EWWK & Teruskan perjuangan yang belum selesai.

Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

5 Pesona Kata Hati Mereka:

Unknown berkata...

wah! selamat ulang tahun ke setahun kpd blog uncle etuza!! eh! bulan puasa plak tu? hehe wah! tehniah ye!! sama dgn sy gak blog cukup sethaun masa bulan puasa gak? truskan brblog ye! dan trus menghsilkan entry2 yg best!! :)

Unknown berkata...

Owah..samalah pula tu nick..ok.
So saya nak ucapkan SELAMAT SETAHUN BLOD 100I KISAH. tepat dengan temanya.
tahniah syukran

Unknown berkata...

Terima kasih Choy..

Ucapan dan doa anda itu sangat2 saya hargai..

Abd Razak berkata...

Salam..

Dah setahun berblog ya! Semoga terus diberi kekuatan dan kesabaran dalam menyampaikan kebaikan di sini

Unknown berkata...

wasalam araz..
ya sejak ogos 2009 hingga bulan ini ogos 2010..secara langsung sokongan para blogger yg handal seperti Araz dan ll memberikan suntikan kpda saya hingga sampai kini..syukran..moga ada manfaat untuk kita dan kpda yg membaca.