Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 31 Januari 2010

Perkenalkan mine children's & nephew ( all the boy)

Bersama anak2 buah sebelah mama
( ibnu, irfan,hebry, ismat afif, arif and jubair)
Ambil gambar mereka ini semasa kami adakan
majlis harijadi Mohd Irfan yang ke 11 tshun
pada 24.Dis.2009

Bersama anak2 buah sebelah saya
( ismat afif, azim, ikmal, izzat fadhly, rahsid and azizi )
Yang ini saya tangkap gambar mereka bersama
semasa kami menghadiri majlis perkahwinan
Hastonoh Asoi dengan Ernawati Rusinin pada
19hb.Dis 2009

Anak buah saya yang paling sulung di sebelah pihak saya ialah Mohd Azizi Zulkifly, kini lepasan SPM.Semoga azizi cepat dapat kerja bolehlah bantu ibubapa dia. Mak azizi tu kakak saya yang bernama Aminah @ Joita.

Anak buah disebelah mama ( isteri) saya pula yang paling sulung ialah Zamri Delipin, mak dia adalah kakak mama yang ke dua. Zamri kini sudah berkahwin dan mempunyai 2 cahaya mata.
Salah seorang anak ipar saya kini sedang menjalani KPLI di IPGM Kampus Gaya Kota Kinabalu. Tahniah untuk dia.


Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

4 Pesona Kata Hati Mereka:

EldiairPhoto berkata...

sy ni anak2 sedara cuma ada belah suami aje. Ramai gak...21 org cenggitu.
Cucu sedara pun dh ada sorang, hehe..

Tp belah sy..takde lagi anak sedara. Adik sy yg mengajar kat Lawas tu masih belum ada rezeki menimang cahayamata lagi walaupun dh 3thn kawen. Sy adik-beradik 2 orang tu aje laa..

Unknown berkata...

Tq to Gakarkita
Alamak ramainya sebelah diakan, tak apa lum rezekilah tu. OO! kalau anak2 buah tak terkira itu dalam gambar baru sikit tu..sebab saya adik beradik 8 orang tau! ada 1 dah kahwin tapi lum ada zuriat.Lum rezeki. Adds belah mama lagilah ramai.Apapun tq ulasan ya cintamanis & gebang. Apasal lain nama hehe!

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam etuza....naka bg tau nih...blog etuza makin berat la susah nak masuk kadang2....maaf ya saya bg tau saja.....comei anak2 kat atas tu...

Unknown berkata...

wasalam.
Tq ulasan. It's ok. tegurlah tentang laman saya. Kadang2 kalau lama tak visit macamtulah agaknya. Hari tu saya sendiri lama ak buka laman saya, punya payah masuk balik. Saya ni kurang tau pasal muatan alimaz.