Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Khamis, 24 Disember 2009

Selamat menyambut hari KRISMAS dan happy NEW YEAR ( my first cover for all)


My first cover

cover atas gambar saya pada sept 2009

cover bawah gambar saya pada april 2004

(hehe! harap tidak ketawa ya)

Saya sekadar mahu mencuba yang baru tak salahkan!

Sekadar suka-suka letak sebagai entri dalam laman etuza. Best juga boleh ajar anak-anak buat cover pula untuk mereka. Korang semua dah tahu nak buat cover, saya saja ketinggalan baru jumpa dalam MagMyPic.

Ok tak cover saya hehe. Oklah saya dengan ini mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT KRISMAS pada 25hb Disember 2009 & HAPPY NEW YEAR. Bolehlambung azam lamaah buat azam baru, sambung azam lama, semuanya enjuru ke arah kebahagiaan kita.

Salam krismas dan semoga happy.



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

2 Pesona Kata Hati Mereka:

noorafzan.blogspot.com berkata...

haha~
x salah..

Unknown berkata...

salam noor afzan.
Tq ulasan paling simple ya. Hehe!