Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 20 Januari 2013

Sembang Kosong Etuza & Jangan Terpedaya

 Sembang kosong etuza...

        Rabu
          23hb Januari 2013
         Ada apa pada tarikh ini ?
  1. Cantik tarikh tu ke…
  2. Ala tarikh gajian lah ..
  3. Memang aku tunggu, awak !
  4. Dah kebulur duit ke ?
  5. Kan yang ada nak jimatkan…
  6. Yang akan datang kita gunalah pula…
  7. Ala, berjimat, lastly kena korek juga…
  8. Syukurlah masih ada, taklah berhutang..
  9. Alamak, time sesak aku guna lah kad kredit…
  10. Tak apa, gunakan dengan bijak…janganlah terlampau!
  11. Gajian kali ni dengan bonus sekali..
  12. Wow!!...banyak tu setengah bulan gaji!
  13. Perlu rancang kewangan, kalau tak!!
  14. Ada juga saving, tupun bukan banyak lah!
  15. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit.
  16. Menabung ni baik tuk masa depan juga!
  17. Ha! Yang masih bujangan tu wajib menabung…
  18. Ha yang ada anak wajib kirim duit saku pula untuk anak…
  19. Anak yang sedang belajar agaknya..
  20. Yang anak dah kerja, takkan tak bagi mak ayah duit ..
  21. Wajib tu, biar sedikit tapi ikhlas..
  22. Anak kalau dapat duit kena hargai ibu bapa…
  23. Macam mana ?
  24. Senang saja, belajar elok-elok..ulangkaji pelajaran
  25. Esok, alhamdulillah lulus periksa..
  26. Ok, marilah menunggu 23hb Jan 2013
  27. Awal-awal dah rancang kewangan ni.
  28. Tahniah ada yg ditunggu..
  29. Terima kasih, Dah kerja elok- elok gaji kena zakat agar halal.
  30. Tiap bulan gaji aku kena zakat.
  31. Cukup baguslah macam tu
  32. Syukran.

  33. Nak pesan! BIJAKLAH BERBELANJA
    @hakcipta etuza



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

15 Pesona Kata Hati Mereka: