Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Sabtu, 17 November 2012

******* Di mana gerangan *******

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sempena cuti2 sekolah ni banyak benar nak buat entry, berlambak2 antaranya nak buat entry anak buah baru lahir " Nurmadiha Umairah" anak kedua adik perempuan etuza yang ke 4, ha tu namanya, hari tu majlis bercukur rambut adik katering etuza & mama masak untuk tetamu. Alhamdulillah dah sempurnapun, habis dah juadah dihidangkan.

Ha nak bawa pengunjung ke satu lokasi,terasa nak ke sana lagi tapi entah bila, rasanya tiada kesempatan lepas melawat ke sana pada tahun 2011. Itu pun kata orang tumpang tuah anak yang dihantar belajar ke Martikulasi di sana. Si anak kata tempat tu cantik banyak burung, suasana redup dengan pokok-pokok yang tinggi, ada tempat permainan anak-anak dan ada tempat berehat kalau nak. Di pendekkan cerita nah jemput tengok gambar, ada tu tempat diberitahu.  Sila baca tempat tu. Pernah tak ke sana? kalau tak lagi klik gambar agar besar dan tengoklah burung-burung bercerita dan juga bangunan2 besar memberitahu.
Ha! kat sini kami pergi sekeluarga...

Ada burung ucapkan " asalamualaikum " 
masa ke sini, maklumlah kan Taman Burung..
Penat bersiaran di Taman Burung labuan
kami rehat di hotel penginapan dan bermalam 
di Wilayah Labuan selama sehari semalam ja.
Berbaloi lah pergi sini..cantik bersih..
Cuma..hehehe Cuaca Panas lebih panas berbanding
Cuaca kat Kebingau. 
memori indah
etuza family.




Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

19 Pesona Kata Hati Mereka: