Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Ahad, 3 Jun 2012

Singgah Eaton Shop Book B4 Balik Keningau ( Cutikan ~ The Last Part )

السلام عليكم ورحمة الله وبركات

Ruang kaunter di Hotel DynastiThang Kota Kinabalu, Sabah.


Pandangan Bandaraya KK ketika sore pagi di 
tingkat 5. Camera x ok, kabur..sory ya.


Wisma Muis tak sah jika x ke sini. Banyak buku2
agama, madu dan pelbagai pakaian serta makanan
tradisional Sabah, seperti kerepek pisang, baulu dll.


Penat agaknya, berbaris pula rehat-rehat ni
lepas tu tengok kat bawah ni..bedal apa tu??

Aiskrim, siap dengan robort ..ada ja kalau anak lelaki
apapun inilah kasih sayang kami ibubapa kepada 7
anak. Syukran..


Singgah membeli buku di Eaton di Center Point KK.
Jumpa buku dan jumpa orang Keningau..Siapa tu ?

Ha tu bertudung biru dan anak pertama dia. 
Cikgu Siti Aisah Abdul Kadir, isteri kawan saya
En. Mohadzar Iksham Mahat.


Balik dah! penat tapi seronok bercuti, gambar2 dalam 
penginapan tu payahlah ya ..biar sebagai memori kami semua.
Banyak lagi pic2 tapi takkan lah nak bagi tengok semua kan..
harap ada manfaat percutian ini, setidak2 buka minda kita
bahawa Bumi Allah sungguh indah jika kita keluar
melihat panoramaNya.


Nampak tak tingkat 5 tu. Nampak keindahan  Braya KK
berkilau2 waktu malam.
Ok the last part percutian..BALIK DAH KE KENINGAU.
Bye...


Pantun Kenagngan

Kalau tuan pergi belayar
Langkah kanan mohon selamat
Setiap masa padaNya zikir
Mohon ampun dan jauhkan mudarat

Kalau tuan pergi belayar
Usah lupa kewajiban padaNya
Dimudahkan solat jamak takdim takhir
Tenang  dan selamat ke destinasi kita.

Bukan niat memegahkan diri
Sekadar melihat keindahan Dunia
Niat di hati mahu berkongsi
Apa yang baik datang dariNya.

Syukran~ selesai part percutian.

Cutikan ~ Part 5
Etuza..


Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

7 Pesona Kata Hati Mereka: