Halaman

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Rabu, 9 Mei 2012

MAAFKAN ETUZA..KERANA..MASA AMAT LIMITED!

Maa
السلام عليكم ورحمة الله وبركات


Saya selalu katakan masa itu terlalu cepat berlalu..
Saya selalu katakan masa itu amat limited demi ingatanku..
Saya selalu katakan masa bukan mengejar kita..
Tetapi kita yang bagaikan mengejar masa.

Saya selalu katakan maaf jika ada kata tersilap..
Saya selalu katakan tidak ada janji..
Hanya mampu mencuba dan mencuba..
Kalau ada rezeki kita berbicara di maya..
Bukti ada kehadiran maka ada komentar..
Jika ada yang belum terlawat..
Hanya kata ini mampu terucap..
M
A
A
F
K
A
N
E
T
U
Z
A.
Kerana saya hanya manusia biasa yang 
banyak kelemahan dan kekurangan.
Salam pagi rabu.
etuza



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

21 Pesona Kata Hati Mereka: