Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Rabu, 9 Mei 2012

MAAFKAN ETUZA..KERANA..MASA AMAT LIMITED!

Maa
السلام عليكم ورحمة الله وبركات


Saya selalu katakan masa itu terlalu cepat berlalu..
Saya selalu katakan masa itu amat limited demi ingatanku..
Saya selalu katakan masa bukan mengejar kita..
Tetapi kita yang bagaikan mengejar masa.

Saya selalu katakan maaf jika ada kata tersilap..
Saya selalu katakan tidak ada janji..
Hanya mampu mencuba dan mencuba..
Kalau ada rezeki kita berbicara di maya..
Bukti ada kehadiran maka ada komentar..
Jika ada yang belum terlawat..
Hanya kata ini mampu terucap..
M
A
A
F
K
A
N
E
T
U
Z
A.
Kerana saya hanya manusia biasa yang 
banyak kelemahan dan kekurangan.
Salam pagi rabu.
etuza



Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

21 Pesona Kata Hati Mereka:

dieyna berkata...

barang dah sampai cuma belum sampai di tangan saya sebabnya semasa wakil abx datang hantar saya tiada di rumah. Hari ini selepas balik sekolah, baru saya boleh pi ambil di kedai yang menjadi wakil abx paka. thanks cikgu..

~Cik Sweety~ berkata...

Tiada maaf bagimu cikgu...hihi.. gurasu saja cikgu.. yala.. bagi hati yang sensitip seperti cikgu etuza, maaf tu mmg slalu diucap..takut2 menyinggung mana-mana pihak..

Cikgu etuza satu contoh yang baik..suka meminta maaf..(^_^)

Tanpa Nama berkata...

Salam Etuza,

Dulukan mana yg perlu didulukan. Bila free singgahlah diblog akak.

Kamsiah yusoff berkata...

salam
tak mengapa cikgu...dahulukan urusan yg lbh penting....

Unknown berkata...

its ok la cikgu... byk kita kena lakukan dlm hdp ni kan.. so semmgnya kita kena kejar masa sbb masa tu cpt sgt berlalu tanpa kita sedar...jadi, cikgu harus dulukan dan utamakan yg mana penting ok...ada kesmptn boleh borak2 di alam maya...salam pagi rabu juga cikgu.. :)

Kancil 8349 berkata...

Kancil pun datang nak minta maaf

Arina Shamsul berkata...

Umat islam senentiasa maaf memaafkan untuk mendapat keredaan ALLAH :)

Cikgu Ma berkata...

nak ke mana cikgu?

Miss N™ berkata...

masa sekarang mmg berlalu begitu pantas....

Dkna Abza berkata...

masa mencemburi kita

Muttallif berkata...

Sentiasa pohon kemaafan kerana kita tidak akan tahu bila masa kita tidak akan sempat untuk melakukan apa2. Nice Etuza :)

atuk berkata...

Assalamualaikum Etuza

keikhlasan memohon maaf tanda jiwa yg murni

9n0L4 berkata...

mase same aje cekgu. 24 jam seorang. hehe. gurau je cekgu. jgn marah. ;)

JR berkata...

Setiap manusia ada kelemahannya, utk sesiapa saja kemaafan adalah anugerah terindah...

ewanthology berkata...

utamakan yang utama

Hanif berkata...

Masa sentiasa mencemburui kita...

Support me by daily voting me for blogger of the year

nasir hamzah berkata...

cikgu etuza kami faham.. hehe

dieyna berkata...

dun worry be happy.. hadiah dah ada di tangan.. gembira sangat2.. pen suami dah booking dah.. dia ucapkan terima kasih banyak2 kat cikgu.. terima kasih cikgu

Khai_Sol berkata...

samalah cikgu etuza.. Saya pon masa kat blog dah terhad=.='.. Maaf=)

Tinta Lana berkata...

Salam uncle.. jangan risau, kami semua faham! :)

Dan..saya terima kemaafan cikgu..saya pun minta maaf juga,ehehe.

Uncle settlekan dulu kerja uncle ya! >_<

Unknown berkata...

Asalamualaiukum semua ya, etuza tak ke mana2 nak banyakkan manfaatkan masa rehat saja, apapun sekali lagi rehat yg mutlak semaksimaum tak kan dpat rasa. Sebab hakikat biar di rumah ja pun ada ja kerja2 kita ya. Selamat hari guru, happy mothers day dan selamat hari guru.kepada semua yang berkenaan. Maafkan etuza jika ada kesalahan kata-kata.