Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Jumaat, 25 Mei 2012

Etuza JOIN SEGMEN BW SAMPAI LEBAM..tak kan tak faham makna LEBAM tu..

السلام عليكم ورحمة الله وبركات

Inilah header penaja BW sampai LEBAM!!
Etuza tertarik terus nak join lah segmen ni..
Rasanya nak bagi erti special apakah makna
L E B A M dari Deqla Manjew.

1. Header  dan link ( klik ni  )Mrs Erry Bercerita



2.  Segmen Blogwalking Sampai Lebam


    Kenapa etuza ( Pesona ) join atau menyertai segmen dari laman Mrs Erry Bercerita. Adalah kerana pertama kali etuza terbaca Blogwalking sampai LEBAM. Saya rasakan kreatif idea dia. Adakah yang LEBAM bila buat BW..ada tak ! Ada juga tau.. tapi LEBAM yang rasanya manis2 sambil senyum LEBAR.

Kenapa pula LEBAM rasanya manis2 sambil senyum LEBAR. Bila kita BW mestilah ada  beberapa perkara akan menjadi fenomena pada blog dan kehidupan kita. 1. Blog kita dikenali ramai 2. Kita dapat rakan blogger maya yang aktif 3. Dapat menjalinkan ukuhuwa sesama blogger. 4. Ada follower kita yang segar macam GSF kat blog PESONA. 5. Dapat membaca tiap entry menarik dari blog ke blog. 6. Rasa indah hidup sebagai blogger ( blogger berhemah) 7. Dapat drop komen bermotivasi dari teman blogger.8. Seronok ada pembaca entry kita. 9. Blog bagaikan hidup dimanfaatkan di tabir maya. 10. Mesti happy dan senyum LEBAR bila ada entry yang menghiburkan hati..hilang seketika stress. Bila kita rasa 10 perkara tu mestilah blog milik kita AKHIRNYA LEBAM dan terasa manisnya berblogwalking, kerana ada  orang lain atau blogger yang menghidupkannya suasana blog kita. 

NAK RINGKASKAN BILA KITA BUAT BLOGWALKING BAGAIKAN KITA SENTIASA MEMBUKA PINTU BLOG ( RUMAH MAYA ) KITA KEPADA JIRAN, TETAMU DAN KENALAN BARU. Haha! inilah pengertian saya tentang Segmen Deqla Manjew BLOGWALKING SAMPAI LEBAM. Dan saya tak mahu tak lebam di blog kerana alamat akan tiada kawan blogger yang melihat2 teratak maya ( blog ) kita nanti. Sunyilah kalau macam tu. Ok siap dah kenapa saya join BW Sampai Lebam yang ditaja oleh Mrs Erry Bercerita. 

Harap Blog Dia LEBAM jugalah

Mestilah  LEBAM tau..

Selamat segmen 
etuza (PESONA )





Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

8 Pesona Kata Hati Mereka:

Kamsiah yusoff berkata...

cikgu...BW sampai LEBAM mata hehe...berpinar mata kerana lama menatap screen...

Unknown berkata...

Boleh jadi juga macam tu..BW cara kita lah yg terbaik. bukan 24 jam ya Kamsiah.

Unknown berkata...

hihihi....mcm2 la cikgu ni...mungkin bw smpai lebam mata...blogwalking giler2 punye..haaa..lebam la tu...hihihi....thanks join segmen deqla..good luck...

Unknown berkata...

Deqla M saja nak meriahkan LEBAM tu hehe

Si Matatajam berkata...

Bagi M biar lebam asal dapat ramai kawan..

nasir hamzah berkata...

Tulah etuza, kadang-kadang malu pula rasa bila rakan-rakan blogger dtg mai blog Nh sedangkan Nh sesekali jer jenguk blog dorang akibat kesibukan yg melanda.. apapun terima kasih etuza.. insyaallah lepas ni Nh cuba utk bw sampai lebam.. kihkih..

Chic Na berkata...

akhirnya cikgu etuza pun join. selamat bersegmen. :)

9n0L4 berkata...

dtg BW dari segmen yg same. good luck cekgu. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html