Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Khamis, 18 Mac 2010

Tanda penghargaan untuk special follower blogger EWWK


Kecilkan jika di pc anda award ini besar.tq


Asalamualaikum warahmatullahi wabarakatu Special AWARD ini dengan ini saya menganugerahkan sahabat-sahabat blogger EtuzaWarnaWarnaKehidupan sebagai tanda simfoni kasih sesama blogger dan tanda ingatan setulus hati atas sokongan yang mereka beri pada EWWK. Tanpa sokongan dan komentar anda EWWK tidak sampai hingga hari ini. Maka dengan itu SO SPECIAL AWARD rekacipta Uncle ETUZA mempersilakan dengan hormatnya tuan/puan 15 blogger yang tertera di bawah.
*bro alimaz - kembara terasing
*bro azrai - aksara cinta ilahi
*bro zik - jalanan sepi perantau
*mdm kamsiah - detik-detik indah hidupku
* mis amirah - shhhh,It's a secret
*mis jalifah - warna-warna kehidupan (keningau)
* bro araz - perjalanan yang singkat
* bro apiez -mofizputra-com
* bro ahmad - MrCekodox's say
*bro mus ( special blogger) - edu4u( keningau)
* bro Haji Isa Razak - sambung - menyambung(pensyarah bersara)
* mis noor hafizah - dairi diskusi diri
* mdm alona - cintamaniz
* bro choy - the epic of life's
* bro alang - mild seven 97


award saya tu taklah cantik mana, tapi yang
paling cantik ialah keikhlasan saya.
Oleh itu mohon maaf jika anda
tidak segembiranya selepas menerima award ini.

SETINGGI-TINGGI TAHNIAH & SYABAS dari EtuzaWarna-WarnaKehidupan. Salam Fillahialika




Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

17 Pesona Kata Hati Mereka:

mzurs berkata...

Tkasih bebanyak Etuza...semoga hidup kita semua dirahmati oleh Allah dan sentiasa diwarnai kegembiraan, kesihatan dan kesejahteraan yang berpanjangan. Thanks

Kamsiah yusoff berkata...

salam..
terimakasih..blog saya yg tak seberapa pun tersenarai jugak..

Unknown berkata...

Wasalam.
Kamsiah memberi dan menerima laman etuzaWarnaKehidupan. Kamsah tak serik membaca tag2 saya, kamsiah sporting orangnya, orang yang tinggi sopan-santun..tak apalah jika kita jauh,tapi bil dalam maya blog kita dekat sbenarnya. Allah beri kita kesempaan menikmati persaudaraan dalam maya. Betul tak..
Terima kasih ya erima award karya saya tu.Salam

qamarguyz berkata...

salam ziarah..
thanz pakcik utk award ni..1st time rasanye dapat yG special & khusus cam nie..really appreciate it =)

Tahniah jg c0z page l0adinG da tersangat ringan skrG =)
act sy tak maksudkan pakcik semak semua pic terdahulu, juz utk pic2 yG akan dimasukkan kemudian..& dengan mengurangkan bilangan entry kat main page ni rasanya agak membantu..m0ga lebih ramai pengunjung akan menjejak ke sini..success selalu ya =P

Unknown berkata...

Azrai.
Alamdulillah, pcik syukur azrai terima award tak secantik manapun itu.
Pcik ucapkan tqTQtq..sesungguhnya pcik sangat suka di tegur..ianya menjadikan kita belajar sebenarnya. Insyaallah akan cuba terus perbaiki..inilah. Sunguhpun pcik kata mahu kepuasan tapi pcik tak pernah kata saya amat berpuas hati. Kepuasan secara total berblog sebenarnya jauh sekali untuk pcik capai. Syukran saya menemui hambaNya semacam azrai dan yg lain2.
K..balik dulu ya.Bye

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

terima kasih saya dah ambil....

MofizPutra.com berkata...

salam pak cik, terima kasih pak cik.. nanti apiez ambik jp lagi.. thks banyak2.. salam ukwah :)

mr cekodok berkata...

salam pakcik etuza.maaflah adik baru sahaja sampai di kuantan.seharian travel dari Perak-KL-Kuantan. hasratnya mahu bertemu ibubapa dan keluarga yang sudah 4 bln tidak ketemu.alhamdulillah rasa tenang saat dalam dakapan mereka..terima kasih atas awards ini.sangat terharu.baru first time dapat award ni.hihi.saya sangat hargainya.shukran jazilan :)

MofizPutra.com berkata...

salam pakcik@uncle etu, datang singah dan baca entri blog dan dan dtg ambik Award.. thks pak cik heheh

Unknown berkata...

Salam khusuh pada ahmad & apiez.

Dakapa ibubapa, memang mendamaikan hati. Harap ibubapa mad tu sihat ya.
Award tak secantik manapun tu mad. Tapi yang satu hitam putih tu best!!punyakan.
Apiez. tahniah dah copy..itu kita semua dihargai.
Salam

Unknown berkata...

Cohy..
1. Haha..ramai muda belia jadi pengikut blog saya ni, sebab itu rasa senang panggilan pcik@uncle tu..lagipun ada orang yg memulakan panggil saya uncle..hehe saya suka..ehh! apa pula Cohy..kamu kira anak muda sesuilah tu panggilan tittle saya.
2. Oh..Choykan awak blogger, kekadang anda datang buat ulasan komen2 dan bagi pendapat..Choy lebih hebat dalam komunikasi, info pun bagus2.So, Choy layak dalam 15 top blogger tu.
3. Choy..suka bersahabat..dan saya anggap sama dengan blogger lainnya sahabat di teratak maya.

Good night.

Noor Hafizah berkata...

Salam...
Cikgu cantik sangat reward ni..huhuhu tak sangka blog saya terpilih.. padahal blog saya ni biasa jerr. Isi pun tak banyak yang menarik...apa-apa pun thanks cikgu atas reward ni. Saya dah terima dengan seadanya.. Semoga blog cikgu blog paling sukses yang mampu memberikan ilmu kepada pembaca-pembaca blog yang lain. Saya minta maaf lambat untuk mengambil reward ni sebab saya sibuk dengan tesis saya.. apa-apa pun saya bangga dengan reward ni...thanks banyak2..huhuhu

Unknown berkata...

Wasalam Fizah.

Terma kasih juga coz sudi menerima award saya tu. Just menghargai para blogger kecil-cecilan macam kita semua. Dahulukan pekara penting dulu tesis setahu saya kalau tak complate tak grade.u.t. Tahniah menuju kerjaya masa depan.Blog saya bukan yg terbaik..cuma saya suka meramaikan kawan sesama blogger...kalau maam kita umat Nabi junjungan perlu menjalinkan ukuhuwa..dalam mayapun jadilah..insyallah Allah maha mengatahui apa kita buat, keikhlasan dan penghargaan.
Salam Fizah good luck.

JaLiFaH BinTi MuHaMiN berkata...

Salam Cg....bru berpeluang buka blog ni. Makasih dimasukkan dalam list best blog. Baru belajar ttg blog ni...banyak lagi yang perlu dipelajari...diperbaiki...hee. :)

JaLiFaH BinTi MuHaMiN berkata...

Salam Cg....bru berpeluang buka blog ni. Makasih dimasukkan dalam list best blog. Baru belajar blog ni...banyak lagi yang perlu dipelajari...diperbaiki...hee. :)

Unknown berkata...

Wasalam.
Bawalah award tu. Umpama memberi motivasi bahawa inilah nikmat yang Allah anugerahkan kepada kita blogger kecil-kecilan apabila kita menyampaikan pengetahuan yang bermanfaat kpda masyarakat. Maksud saya kalaulah ada ilmu pengetahuan dalam maklumat kita semua itu.InsyaAllah

Tq anda saya anggap sangat memahami dan anda sebenarnya sangat bersyukur. Tahnia untuk itu.

Amirah Rashid berkata...

salam uncle. whoaa. terima kasih! xpernah lg dpt award. hee. terharu ni. terima kasih lg sekali :) nnti mira letak dkt blog :)