Halaman


 Banner

❤Detik Detik Indah Dalam Hidupku❤

Jumaat, 23 Mac 2012

Segmen : 3 Blog Terbaik Pilihan Saya!

Pertama nak ucap
Selamat malam semua para blogger, hendaknya
semuanya dalam keadaan tenang dan terus ber-
informasi dengan penuh hemah diruang internet
maya. 

Kedua nak ucapkan
Terima kasih kepada Blog Nabila Medan 
kerana anjurkan segmen menarik 3 blog
terbaik pilihan saya...dan terima kasih juga
kepada blogger Zamani 84 kerana tag info
Segmen ke Pessona EWWK 

Ketiganya nak bagitahu ya
kepada blogger yang berminat klik banner di atas
untuk membaca syaratnya dan bertindaklah untuk 
sertai kerana inilah cara kita saling berinteraksi
secara sihat di alam maya dan tidak akan boring
apabila blog kita ramai pengunjung kesan dari 
segmen ini hasil dari idea kreatif dan inovatif
Cik Nabila Medan. Wow! terbaik dan aktiviti
ke 2 Pesona EWWK sertai.Klik2 lah..skarang

Keempat nak menyatakan ..
Dengan sejujurnya dan seikhlas hati Pesona EWWK 
dipersemabahkan inilah 3  BLOG TERBAIK PILIHAN SAYA 
iaitu .....

Blog Bicara Musafir ( Milik CK Mastinah ) 
inilah header blog dia. Kenapa terbaik, kerana
dialah satu2nya yang tidak putus masih terus 
setia mengikuti blog Pesona. Cik Mastinah B 
memesrakan saya sebagai Uncle yang katanya
penyayang kepada anak-anak.
Blog kedua terbaik pilihan saya 
ialah Blog Bunga Hati Mama ( Milik Arina Shamsul )
Kenapa ? Paling cute, blog dia beratap dan lengkap dengan 
pagar. Masuk rumah maya dia kena baca Bissimillah,
blog dia sangat kreatif, tersusun rapi, cukup lengkap
dengan sajian menu separti ruang tips2 serta  petua.
Selain itu blogger Arina sangat ikhlas membantu jika
kita meminta bantuan. Tiap header yg dia buat pasti 
menarik dan kualiti.


Blog ketiga terbaik pilihanku 
ialah blog Detik-Detik Indah Dalam Hidupku ( Milik Kamsiah )
Kenapa blog dia? Dia hebat memasak, bersopan-santun, 
selalu buat entry tak susah nak faham, ringkas dan direct 
isi cerita dia. Ibu yang terbaik,bijak dan sangat penyayang.
Hehe ..kerana Kamsiah juga seorang yang suka bunga-bungaan
dan keindahan alam semulajadi, maka saya yang sama meminati
bunga-bungaan & alam semulajadi dapat berkongsi dengannya
keindahan alam menerusi gambar2 di blog Kamsiah.
Selain itu blog Kamsiah ini juga adalah pertama saya
linkkan di blog pesona hingga kini dan blog ini 
anggun kerana pemiliknya Wanita Muslimah.


Hi! Nabila Medan...dah lihat dan dah baca kah
cabaran Segmen Nabila Medan telah Pesona EWWK 
Jawab tanpa segan silu lagi. 
Terima kasih 
Tahniah3x 
Blog terbaik 
pilihan Pesona 
dengan ini saya nak tag pula kepada..





Terima Kasih Anda Selesai Membaca n3 Ini

10 Pesona Kata Hati Mereka:

1 berkata...

Salam..ponsikou tegumu cg.etuza..
insyaAllah sy akan join..

Unknown berkata...

Wasalm Jay..
Macam betul jg naik trafik..tambah rakan blog bila ada acara2 macam ni..siapa yg nak buat pasti ada kesan pada blog kita..

Kamsiah yusoff berkata...

salam
selamat pagi cikgu...
terharunya...sbb blog saya cuma sebuah blog picisan...tiada yg hebat...tiada cerita berkunjung ke luar negara...tiada cerita ttg artis2...
hanya sebuah perjalanan hidup insan biasa...

salam saya jugak utk org rumah xcikgu...

Unknown berkata...

wasalam ya K..
Apapun muktamad blog terbaik kami di Pesona Blog ya. Blog DDIDHK layak dihargai..tahniah, syukran K telah membaca entry ni sebagai menyahut cabaran..meriahkan dunia maya.

dieyna berkata...

Tahniah kepada pemilik blog terbaik pilihan Pesona. Thanks cikgu invite saya join segmen ni.. Insya Allah ada kelapangan saya join, kena mentelaah dulu blog MANA yang layak dinobatkan blog terbaik hehe

Unknown berkata...

Syukran dan lihat..yup! semestinya kena nilai..yg blog lain jan kecik hati ya. Semua terbaik..

mbb berkata...

Assalamualaikum, slmt pagi...wah, uncle...terharunya saya. Saya dpt no.1 dalam pilihan top3 uncle. Blog sy besa2 jak. Kdg2 merapu jak lebih. Bicara Musafir sangat terharu dgn penghargaan uncle. Terima kasih banyak2. Smga diberkati Allah. :)

Unknown berkata...

wasalam..Mas
Terima kasih terima dengan positif, kadang2 nampak org belajar jauh..ada rasa kagum dan pastinya ada motivasi untuk anak2 uncle ya..

CIK TOM berkata...

comel header bunga hati mama!hehe...header blog ni pn menarik :)

3 Blog Pilihan Terbaik

Aril Impian berkata...

semoga berjaya dalam contest 3 blog popular good luck